Gå til innhold

Synes derer Henrik Nikolai er et sossenavn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, ''Bare hyggelig! :-D'' :-P Ikke bekymre dere for at det er et sossenavn. Tenk så mange som heter Henrik, og Nikolai? At navnene står sammen ,ville ingen tenkt på som noe annerledes, hvertfall ikke sossete! Og det er vel bedre med et sånt navn, enn for eksempel Keyla Ashley Jessica Brugård? :-p Syns hvertfall jeg!

Annonse

Hvorfor skal det egentlig være så negativt med ''oslo-vest''? Greit at noen er sossete, VELDIG sossete, men heter man Henrik Nikolai og er en helt ''vanlig'' alright gutt, ville jeg aldri tenkt at navnet var sossete?! Min mening :o)

Det ble et rart innlegg, men jeg mener at jeg ser ikke noe negativt med å hete Henrik Nikolai, så lenge du ikke er en klyse fra Oslo vest som tror han er bedre enn alle andre! De irriterer meg noe så grenseløst!! Uff a' meg :P

Henrik Nikolai er kjempefint - og snobbete, ja. Men gjør det noe? Jeg liker mange type snobbete navn selv (er fra Oslo vest...). Imidlertid mener jeg å huske at dere skulle ha et norsk "gårdsetternavn" (eller blander jeg nå?), og da synes jeg ikke det passer til. Bedre med bare Henrik da.

Synes ikke det er et sossenavn, men jeg liker det ikke helt likevel. Mest fordi jeg ikke klarer å like Nikolai. Jeg synes Nicolas er penere. Henrik synes jeg egentlig uansett er sterkt nok til å stå alene. :) Lykke til med valget.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...