Frk Marge Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 på dag 10,11 og 12 hadde jeg små mengder el-slim, på dag 13 hadde jeg en sterkt økt morgentemperatur fra normalt 35,6 til plutselig 36,9 på dag 14 gikk den ned til normalen igjen, så jeg trodde kanskje jeg hadde hatt el da. men i dag har jeg skikkelige el-smerter... skulle tro mensen er på veg. typisk mens smerter som lindres med varme. har ligget under dyna og lest pensum i dag... :S vil det si at det er i dag jeg sannsynligvis har el? er på dag 15 i dag. jeg har forsøkt å måle med el-tester før men har gitt opp. har aldri fått en positiv test enda jeg vet jeg har el (påvist på blodprøve flere ganger). har målt flere ganger om dagen fom dag 9 til dag 18 uten en eneste sikker positiv test. synes de er ufattelig vanskelige å lese av, når det alltid kommer 2 streker opp uansett fryktelig dyrt blir det også, så jeg har bare ikke penger til det. og jeg blir fryktelig stresset av den testinga... skulle ikke forundre meg om det i seg selv holder igjen el så jeg ikke får noen positiv test. er det sannsynlig at el er på veg NÅ? eller kommer smertene når det er "for sent"?
melkekua™ Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Les inne på www.pernille.info så skjønner du litt mer ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå