Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei og hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp nesten 3 kilo, er 9+5 uker på vei. Ble altfor mye snop i jula, og det holder på å irritere vettet av meg:( Men ikke noe jeg kan gjøre med det likevel. Har så lyst ut å trimme, men det har vært 20 minus hele uka, så det blir altfor kaldt.. Håper det blir varmere i været, da blir det mange turer:)

Fortsetter under...

9+5 og 5 kg!!

Shit altså.. jula må få litt av skylda..

Når man går halvannen uke og er konstant mett, så burde man kanskje ta et hint, men neeeeida... Håper det stabiliserer seg nå da, og at det ikke blir noen økning på lenge!!!

Jeg er 9+6 og har ikke lagt på meg noe enda. Men tror det har noe med at jeg har vært mye kvalm, og kroppen min har ikke tatt til seg all næring så godt. Likevel ser jeg at magen er forandret. Det ser ut som jeg har lagt på meg lissom, og puppene er også forandret. Når er det mest riktig å veie seg? morgen, midt på dag, kveld?

Annonse

I følge vekta har jeg ikke lagt på meg noe særlig, men har vært veldig kvalm, så tror heller det har gått i motsatt retning. Puppene har i allefall blitt mye større, og har fått noe mer volum nede på magen, men tror kanskje jeg bare er OPPBLÅST. Følger meg i allefall som en gassballong!

Jeg er i min 11. uke og har ikke den fjerneste anelse om vekta går opp eller ned. Målet mitt er å gå ned noen kilo i løpet av svangerskapet.

Dette høres sikkert tullete ut, men jeg har lagt om kostholdet radikalt, spiser vanlig sunn mat og har kuttet ut alt av snacks og snop og digg som jeg til vanlig fråtser i. I tillegg er målet å gå tur hver dag, men det har jeg ikke kommet i gang med enda.

Forrige svangerskap var jeg 7 kilo lettere ved fødselen enn da jeg ble gravid. Ble nøye fulgt opp av lege og han syntes alt var strålende. Jeg er altså ingen sylfide fra før om noen skulle tro det.. He he. Til vanlig anbefales ikke gravide å slanke seg, og det var heller ikke det jeg gjorde. Jeg simpelt hen kuttet ut sukker- og kaloribombene og gikk naturlig ned av den grunn. I samråd med lege, vel og merke!

Jeg er 7+1 og har ikke gått opp noe ennå.

Men i julen var jeg syk og hadde dårlig matlyst, så det kommer nok :-)

Lengter etter å gå lange turer, men orker ikke i denne kulden... Skikkelig pysete, vet det, men er ennå ikke helt kvitt forkjølelsen min.

Annonse

Jeg er uke 8 og ligger på det samme som jeg gjorde da jeg ble gravid. Men jeg har mistet totalt lysta på søtsaker og snacks, så det er vel derfor. Før jeg ble gravid var jeg på vei nedover fra forrige svangerskap. Lå 1 kg over det jeg gjorde før forrige svangerskap, da jeg ble gravid nå. Så nådde nesten målet mitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...