Rascal_4.11<3 Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Var 100% sikker på at denne pp var misslykka til tross for så og si kontinuerlig sex i god til før og etter eggløsning, og har faktisk unngått og teste (selv om jeg egentlig er testoman) for å spare meg selv for skuffelsen til tross for at jeg er 1uke over vanlig ikm, men de siste periodene har mensen vært på 40 og nesten 60!!! dager, det pluss at jeg ikke føler meg gravid psykisk sett, men jammen var ikke testen postiv, svak men tydelig strek, tok testen nå i stad så hadde kanskje blitt sterkere strek om jeg hadde ventet til i morra men svaret var da ikke til og tvile på.... Er i skrekkblanda sjokk, men mest HAPPY!!! Håper virkelig denne spira setter seg godt fast og ikke kommer ut før om 40 uker... Blåser masse gravidstøv til dere andre....
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Gratulerer så masse Kjempe gøy og masse lykke til
engel81 - g08, g10 Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Gratulerer masse! Håper alt går bra med deg og lille spira:) Lykke til!!!
Sommerfugl82 Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Gratulerer så mye, å lykke til på ferden:)
tregosten Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Du din heldiggris!! :-D Gratulere!! Håper den sitter godt denne gangen! Skal xxx fingrene for deg!
Rascal_4.11<3 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2010 Takk jenter, ja håper denne klorer seg fast så blåser jeg alt babystøvet jeg hadde samlet til neste pp over til der
Bringebærmamma 160611 Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Gratuelere og hurra ;-D Tar i mot babystøv med takk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå