Gå til innhold

Jeg lurer meg på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...om det muligens er en spire som romstrerer i magen min.. Nå har jeg hatt konstante murringer i magen i 3 dager. Vonde brystvorter, økt matlyst, hyppig vannlating, økt utflod, luft i magen, små kvalm. IKM var i går og den er alltid punktlig og kommer mellom kl 17 og 20. Men ikke denne mnd. Sitter og kjenner på murringene nå. Testet negativt med cb på onsdag. Har ikke tester liggende for jeg jobber til ukurante tider uten apotek i nærheten. I morgen skal jeg kjøpe meg e 2pk med tester =)

Prøver samtidig å finne fornuftige grunner til symptomene for å ikke bli skuffet igjen. Men denne mnd har ikke tr kommet når hun skal heller så...

Super spent =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det er en liten spire der :D

Lykke til i alle fall ;)

Skrevet

Takk takk, det håper jeg også! =)

Skrevet

Første dag i siste TR for meg var 9des. Jeg skulle hatt den for 2 dager siden etter mine beregninger...

jeg :

Luft i magen

-små kvalm/ekkel

-ofte vannlating

-trøtt...............

Men håper nesten at mensen kommer for dette er ikke planlagt..

...jeg skal teste i morgen tidlig=).......

Lykke til Lykkelill84=)

Skrevet

Oi, spennende da =) Får håpe det går sånn du vil det skal gå =) Jeg får spinne ned på apoteket i morgentidlig kl 10 og kjøpe tester..

Lykke til du også =)

Skrevet

Har du fått testet?? :D

Spennende dette! :)

Skrevet

Testet med cb i ettermiddag. Negativ. =(

Så da får jeg bare vente på tr da som er forsinket for første gang... Hadde ikm torsdag.

Gjest høstmamma? :)
Skrevet

jeg hadde IKM onsdag.. testet også negativt.

skuff skuff :(

Når skal du teste igjen tenker du Lykkeli 84?

Skrevet

Mandagsmorgen tenker jeg å teste igjen.. Føler meg så gravid. Var 99% sikker på at det hadde klaffet. =(

Når tester du igjenhøstmamma? ?

Skrevet

Har hørt at de digitale testene er mindre følsom enn de vanlige. Vet om flere dette har stemt på - negativ på digital, positiv på vanlig og positiv på digital etter noen uker.. Kanskje verdt å prøve?

Klem

Skrevet

testet med vanlig cb.. Har også hørt at cb digital er mindre følsom =)

Skrevet

Åh, beklager, jeg leste kanskje litt fort og fikk det for meg at du brukte en digital test.

Får se på mandag da :)

Skrevet

Ja =) får håpe det positive dukker opp =)

Skrevet

Håper du får positv test på mandag!! Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Tusen takk!!! =) Håper du krysser godt ;)

Skrevet

Testet nå på morgenurin med cb (ikke digital)

NEGATIV!!! Jeg spyr snart av negative tester... !

Er jeg ikke er gravid så vil jeg ha tr så jeg kan fortsette prøvingen. Men har et håp om at jeg tester sent da. Er nok noe annet enn en spire som forsinker tr hos meg :(

Skrevet

Da jeg ble gravid med førstemann, så testet jeg positivt ei uke etter at tr skulle ha kommet, før det var det bare negative tester.

Håper du får positiv test snart. Når tester du igjen?

Blir nyskjerrig her:)

Skrevet

Å =) Takker for håpet Lystpåentil =)

Tester igjen på torsdag.,, Hvis den også er negativ så bestiller jeg legetime.. =(

Skrevet

Er så spennende å følge med på dere.. Sikkert for at jeg er i samme situasjon selv... Håper å på at jeg er en sein tester, men er nok bare en forsinket tr.. :( Lykke til da jenter. Håper på at hvertfall noen av oss får positiv test i januar. Så kan restn få d i februar.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...