Gå til innhold

I dag har lille forstått poenget med smokk :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er at om man bare suger og suger på mammas pupp fordi suging er fint, så blir man så full av melk at man først har vondt i magen en stund, så spyr melk lange stråler over hele seg selv og mamma (helst på barselgruppe, når man skal rett ut å spise middag på resturant etterpå). Smokken kan man suge på så mye man vil, tilogmed når man sover i vogna eller når mamma er i dusjen, helt uten at det blir søl av det:)

Så nå har jeg sakt opp jobben som smokk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder meg på den:D Mini her fikk smokk etter ca 1,5 uke. Da kunne har faktisk være våken å se seg litt rundt uten å bare gråte:) Og mamma fikk muligheten til gjøre flere ting enn å bare være matfat. Men spy syntes jeg lukter alltid. Gulper mye! Enda vi tar pauser i spisingen også. Men vanskelig å vite hvor mye han spiser også.

Skrevet

Kan jeg sende Snuppis på kurs hos deg?

Hun bare spytter den ut,, har prøvd flere forskjellige..

Skrevet

Jeg passet på å gi henne den når hun var våken, mett og i godt humør. Så holdt jeg fingeren forsiktig foran smokken, uten å tvinge den inn men sånn at det ikke var så lett for henne å spytte den ut, så ventet jeg til hun hadde fått godt sugetak på den. Tok vist lit tid for henne å skjønne hvordan hun skulle suge på den, men når hun fikk taket på det så satt den fint på plass og hun suttet i vei som Maggi Simpson :D Hun sov mer i natt enn hun pleier også, så det ble en mindre oppvåkning for amming enn vanlig! (Ikke at det hjalp så veldig, da det kom en småfull og veeeldig pratesyk samboer hjem midt på natten;) )

Synes også det er litt vanskelig å beregne når hun går over fra å spise til å bare kose, men har iallefall begynt å lirke puppen ut av munnenhennes når hun sovner. Hun kan nemlig spise myyye i søvne. Også tar vi ganske ofte pauser for å rape litt og sånt, så hun ikke spiser så fort. Finner nok ut av det etterhvert, sulter gjør hun iallefall ikke:) Men ingen gulping så langt i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...