Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Har ikveld hatt skikkelig mye murringer i magen og masse masse luft!! Syns det er litt guffent, for er skikkelig mensmurringer! har jobbet i dag etter ganske lang sykemeld etter blødninger for 1 mnd siden....skulle ikke tro det gjorde noe å jobbe litt, har vært en ganske rolig dag. Huff. litt en skal bekymre seg for. var jo på UL på onsdag og den lille hadde det bra da.... er snart 11 fullgåtte uker.... Fler som har mye murringer , spes på kveldstid??
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 JA! Har masse vonde murringer....eller vet ikke om jeg kan kalle det murringer, mer smerter egentlig... kommer og går i lengre perioder, men jeg blir ikke redd så lenge jeg ikke må krøke meg sammen, og har hørt om de som har så vondt også men at det ikke skjer noe galt likevel Godt at det skjer no egentlig for meg...har ingen andre symptomer.
EleResa Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Hva er murringer egentlig? Det har jeg lurt på lenge.. Hos meg opplever jeg en slags brennende følelse i magen om dagen, men jeg klarer ikke sette fingeren på akkurat hvor. Enten det er magesekken, eller underlivet og livmora. Noe er det ihvertfall, og jeg vet ikke om det er bra eller dårlig..
bringebærsnipp Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 murringer føles akkurat som menssmerter. en murrende smerte, ikke hoggetak liksom. hmm.. litt vanskelig å forklare. ale med pms vet hva det er.. ;P he he
annie_79 Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har hatt masse vondt i magen. Livmoren strekker seg, kvalme, tarmene blir dyttet på osv.. Så lenge jeg ikke blør prøver jeg å slappe av så godt jeg kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå