Gå til innhold

Brun utflod/gammelt blod

Anbefalte innlegg

Skrevet

(sorry detaljer)....

Hadde en liten mengde brun utflod/gammelt blod i går....kunne dekt bunnen på en teskje, men ikke fylt den, hvis dere skjønner, hehe :P

Ingen smerter utenom "det vanlige" og heller ikke friskt blod. Ingenting før, og ingenting etter (foreløpig)...

Har jeg noe å bekymre meg for, noen som har erfaringer?

Er ca. 6+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brunlig blødning i uke 6 og uke 8. Begge gangene varte det i ca 3 - 4 dager! Jeg hadde ikke noe vondt! Var første gangen til lege, tok hcg blodprøver med 2 dagers mellomrom som det var stigning på! Var på ultralyd i går og alt var normalt!

Legen på sykehuset i går sa at det var veldig mange som hadde små blødninger i starten! Det var også et godt tegn at det ikke var friskt blod!

Siden du også hadde brunlig blod og ikke smerter så tror jeg ikke at du trenger å være så bekymra selv om jeg vet at man blir det uansett! Men du kan jo ringe lege og evt. få tatt hcg blodprøve ??

Lykke til !

Skrevet

Åh, tuusen takk for svar, ble litt beroliga =)

Skal til legen på første kontroll 14. januar, men kan jo alltids få fremskyndet timen til tidlig neste uke for å få tatt hcg-prøver, evt. tidlig ultralyd..

Er jo så kjedelig å skulle bekymre seg pga. det!!

Så bra at det ordnet seg for deg da :)))

Lykke til videre :)

Skrevet

Hvis du ringer legekontoret kan du sikkert også få ordnet å tatt blodprøvene slik at de har fått svar når du kommer på time den 14 :)

Skrevet

Jeg har også ved noen annledninger hatt brun utflod, ingen smerte. Er nå 8+0:)

Vi blir selvfølgelig veldig bekymret. Jeg snakkes med legesekretæren på legekontoret å hun sa det var normalt.

Livmoren utvider seg, og blodkar kan sprekke. Da kan det komme ut som blod eller brunlig utflod. Hun sjekket det også opp med legen min, bare for å være på den sikre siden:) Legen sa det samme:)

Hun hadde selv opplevd det i sitt svangerskap.

Jeg må innrømme at jeg tenker endel på det, redd for at noe skal gå galt.

Krysser fingrene for oss alle for at spira har det bra(",) <3

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...