Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 8. januar 2010 #26 Skrevet 8. januar 2010 He, he, stoppe på Dale kan jo jeg også gjøre. Har en bestemor og en tante som bor der, så kan jo bestille et lite mellommåltid der på veien;-)) I og med at de ikke har så stor pågang der oppe, så kan en sikkert reise opp litt tidligere enn en ellers ville gjort, tror ikke de tar risken på å sende oss hele veien tilbake heller:-) sikkert glad for de som kommer de! Men tror kanskje pågangen vil øke etter oppslaget i BA tidligere denne uken:-)
meg83 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #27 Skrevet 9. januar 2010 Har du link til det omtalte oppslaget? Har ikke fått det med meg...
Fjelljenten Skrevet 9. januar 2010 #28 Skrevet 9. januar 2010 Nei, de sender deg ikke til Bergen igjen hvis du først er i gang med fødselen! Det kan du godt spørre dem litt ut om på omvisningen også, så forsikrer de deg nok om det :-)
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 9. januar 2010 #29 Skrevet 9. januar 2010 Leste om det i papirutgaven, der var det en dobbeltside, men stod litt på nettet. Link kommer her:-) http://www.ba.no/nyheter/article4787076.ece Jeg har bestemt meg for at det blir Voss:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå