Gå til innhold

Mye utflod og kjenner meg veldig "åpen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 uker siden fødsel. Når jeg kjenner meg nedentil kjenner jeg nesten ingen motstand om jeg fører en finger inn i skjeden. Er det normalt eller?

Har også mye tyntflytende utflod, kunne kjennes ut som om jeg lekker urin, men det kommer ikke derfra (og lukter ikke urin.)

Og når legen tok celle prøve av meg om dagen kjentes det veldig ømt og irritert når hun undersøkte meg. Gir ikke så veldig lyst til å prøve på sex med det første! (Hun ga meg forresten streng beskjed om å gjøre knipeøvelser...)

Lurer bare på om disse kroppslige forandringene er normale..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT normalt!!

Det tar LANG tid før underlivet trekker seg sammen igjen. Det tok 8 mnd før jeg følte meg normal, og først nå 14 mnd etter fødsel, er det stramt inni der når jeg kjenner med en finger. Tidligere føltes det som et slapt hulrom. Bøyde jeg meg fremover åpnet skjeden seg som en ballong.

Nå skal det sies at jeg har vært ekstremt flink med knipeøvelser, og det bør du og være. Det sier seg selv at muskler som ikke blir trent, ikke blir stramme igjen. Men noe av vevet og sånn vil trekke seg sammen uten at du gjør noe for det også altså, men hjelper på med knipeøvelser.

Skrevet

Så godt å høre! Dette er jo noe som "ingen" snakker om, så man kjenner seg så usikker... Takk for svar! HI

Skrevet

Du, når du sier du har vært ekstremt flink med knipeøvelser, hva vil det si? Jeg var veldig flink i noen månder, tror nesten jeg knep 7 minutter hver dag i tre månder. Men nå er jeg ikke noe flink lenger, snart et år etter fødselen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...