Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! Dette lurer jeg også på? begynner med menopur 21.jan og mulig 75 puregon de siste dagene.det er 3. ivf nå så er veldig spent på om menopur gjør susen :-) har hørt at det er mange som har lykktes med den medisinen etter mange andre misslykkede forsøk.Så vi krysser fingre og tær :-)) når begynner du?

Jeg merket ikke noe spesielle bivirkninger annet enn at jeg merket veldig godt når EL var.. Kjente det nærmest "vokste" i livmora hvis du forstår? Og når mensen kom så føltes det som ekstreme menssmerter.

Men ellers merket jeg ikke noe spesielt :)

Lykke til da!!

Hei,

jeg hadde Menopur ved mitt siste forsøk i Hgsd, og er gravid, 10+3 i dag:o) Har tidligere brukt puregon. Jeg fikk færre egg på Menopuren, men de var av bedre kvalitet! (tok akupunktur i tillegg, så det har nok og påvirket kvaliteten)

Jeg syntes det var litt "styr" å blande pulver og veske i starten, men det kommer du raskt inn i.

Jeg hadde mye hodepine og var veldig trøtt, men det var nok sprayen som stod for det meste av de bivirkningene:o)

Husker ikke prisen, men vet at Menopur er billigere enn Puregon

Ønsker dere masse lykke til!!!

Annonse

godt å høre om dere som lykktes med menopur :-) gratulere!

Jeg brukte ca 12000 på de to forsøkene jeg har hatt, tror det blir noe mindre nå siden menopur er billigere. sprayen koster "bare" 1800 og noe.denne gangen får jeg alt igjen fra nav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...