Gå til innhold

Au!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg allerede har skrevet tidligere i dag, er jeg ca. 4-5 uker på vei.

Hvor lenge kan det være normalt at livmoren strekker seg? Jeg har vonde menssmerter/stikkinger nesten hele tiden.

I tillegg til den LILLE blødningen i dag, gjør det meg svært nærvøs....og så føler jeg brystene er mindre vonde i dag,,,mindre hovne...men mulig bare innbilning....

Er det noen andre som har det slik?

kan det være andre ting?? Legekontoret sa bare at hvis det var SA, var det ingenting de kunne gjøre allikevel....jeg måtte bare slappe av...det er lett når nervene og hormonene er fullstendig ute av kontroll.

Hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg fant ut at jeg var gravid for 6 dager siden.. Er enten 5+4 idag eller 4+6...(litt usikker)..

Men til saken, siden lørdag har jeg hatt mens smerter/murringer ganske mye.. og annehver natt har jeg våknet å hatt så vondt at jeg har måttet stå opp.. Men, legen sa så lenge jeg ikke blødde var det ingen fare.. Så får bare vente å se :)

men det er ihvertfall flere av oss som har det slik..

Skrevet

Jeg hadde mensmurring i magen helt frem til uke 7-8. Etter det ble det bedre. Nå merker jeg ikke noe bortsett fra ømme bryster og litt dårlig matlyst(og kasta opp som bare det for første gang mandag). Senere har jeg hørt at når selve livmoren begynner å vokse mer da får en andre typer stikkinger i magen(jeg har ikke merket noe enda av det og nå er jeg ca 11 uker på vei).

Prøv å slapp av. Jeg også hadde en bitteliten blødning en dag ca i uke 9(mer som farget utflod). Jeg tenkte som så at hvis frøet i magen hadde dødd da så hadde det vært fordi det ikke var levedyktig. Da er det bedre at det skjer tidlig enn når en har gått med fosteret i magen i mange måneder.

Prøv å slapp av. Dra på en liten shoppingtur. Bestill massasje eller fotpleie. Dull med deg selv. Det fortjener du! Husk at det er flere som har småblødninger som ikke noe farlig i det hele tatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...