Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Amandus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er kjempe søtt, men samboer er ikke enig.

Veldig spent på hva dere syns?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke, beklager...

Skrevet

Uff nei, Amandus var en dokkemann...... navnet er veldig pinglete og fjollete synes jeg.

Skrevet

Liker ikke Amandus..

Skrevet

Hmm ser ut som min samboer får godt med medhold her;(

Jeg som syns navnet er såååå søtt, men vil jo ikke ha et navn som ingen liker...

Vil gjerne ha flere meninger:)

Skrevet

Det er søtt, men....kan du se for deg en fullvoksen kjekkas strekke fram hånda og brumme "Morn, jeg heter Amandus!" ?

;o)

Skrevet

Jeg liker Amandus. Jeg liker Amadeus bedre men synes begge er stilig litt anderledes navn.

Skrevet

mamma_heksa

hehe.. du har kanskje et poeng der:)

Skrevet

Enig med de andre- jeg tenker bare på ''Amandus dukkemann''..

Men hva med Amadeus? Det er MYE finere! Faktisk begynt å like det bedre og bedre, likte det ikke i det hele tatt før!

Skrevet

Søtt er det nok, men eg ville nok hatt litt problemer med å ta Amandus seriøst. Amadeus er hakket betre! :-)

Skrevet

kanskje jeg heller skulle tenke litt på Amadeus istedenfor ja..:)

Enten det eller så får han viljen sin med Jonathan;)

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg synes amandus er kjempe fint . Det er annerledes og spesielt og ja det er ikke mange som heter det. Mange sier det nok ikke er internasjonalt . men jeg tror og mener vi i fremtiden så sant utviklingen fortsetter...at vi også kommer til å sette kultur meget høyt og det å hete amandus vil være så unikt og annerledes at det er en fin start i en samtale både i foretningsliv mm. folk fra asia og usa mm vil spørre mer om bakgrunn og opprinnelse mm

og en voksen mann tennåring som presenterer seg som amandus jeg tror dersom gutten er høflig og søt kommer til å bære navnet godt og at amadus var en dukkeman like gjerne kan bli et sjekketriks som noe annet..

Jeg tror mange som ikke liker amandus(det er jo bare 118 personer i Norge som heter dette) liker trend navn som oliver, jacob,emil, elias, markus som flere tusner heter og derfor er mer allment akseptert.. noe jeg synes er ordentlig harry navn.. trenden er mer trygg vet du derfor vil du alltid få mye negative tilbakemeldinger med annerledes mer skjeldne navn..

jeg synes amandus er kjempe fint ;) gå for det du amadeus er også et veldig fint navn ;) vær trygg i ditt valg og ikke bry deg om hva så mange andre sier.. når navnet er valgt er det ikke så mange som kommer til å si så mye negativt til deg ;)

Skrevet

amandeus er jo et flott, så du kan bare gå til mannen din å si det til han

Skrevet

Søtt navn, men litt tullete.. Sorry. Men tusen ganger bedre enn Amadeus! Det synes jeg er voldsomt pretansiøst.

Skrevet

Dette er jo en kjempe gammel tråd! Tror hun har bestemt seg for lenge siden:P

Skrevet

Dette er jo en kjempe gammel tråd! Tror hun har bestemt seg for lenge siden:P

når det står øverest så tenker ikke jeg på når det ble skrevet, men du har nok rett

Skrevet

Jeg tenker at jeg liker det, men må si jeg er litt enig med nr 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...