Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Amandus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 år senere...

Annonse

Jeg synes amandus er kjempe fint . Det er annerledes og spesielt og ja det er ikke mange som heter det. Mange sier det nok ikke er internasjonalt . men jeg tror og mener vi i fremtiden så sant utviklingen fortsetter...at vi også kommer til å sette kultur meget høyt og det å hete amandus vil være så unikt og annerledes at det er en fin start i en samtale både i foretningsliv mm. folk fra asia og usa mm vil spørre mer om bakgrunn og opprinnelse mm

og en voksen mann tennåring som presenterer seg som amandus jeg tror dersom gutten er høflig og søt kommer til å bære navnet godt og at amadus var en dukkeman like gjerne kan bli et sjekketriks som noe annet..

Jeg tror mange som ikke liker amandus(det er jo bare 118 personer i Norge som heter dette) liker trend navn som oliver, jacob,emil, elias, markus som flere tusner heter og derfor er mer allment akseptert.. noe jeg synes er ordentlig harry navn.. trenden er mer trygg vet du derfor vil du alltid få mye negative tilbakemeldinger med annerledes mer skjeldne navn..

jeg synes amandus er kjempe fint ;) gå for det du amadeus er også et veldig fint navn ;) vær trygg i ditt valg og ikke bry deg om hva så mange andre sier.. når navnet er valgt er det ikke så mange som kommer til å si så mye negativt til deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...