Gå til innhold

KVALME - POSTAFEN - ERFARINGER???


(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått anbefalt Postafen 25 mg mot kvalme - noen som har erfaring med dette?

;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dårlig erfaring med det...Siden tabletten må svelges hadde det ingen hensikt hos meg ettersom jeg kastet opp igjen alt. Men har hørt fra de som har fått den til å virke at den har fungert bra :) Det eneste som hjalp her var Afipran stikkpiller og det fikk jeg etter at jeg til slutt med innlagt i uke 14 i mitt forrige svangerskap :)

 

Ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte dere betale for postafen? Jeg har fått den på resept, men ikke hentet den.

 

Hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! Jeg kjøpte reseptfritt på apotek.

Prøver i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til pink mummy. postafen kjøpes reseptfritt. å ja du må betale med eller uten resept:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 2 på vei: hadde du noen effekt?

Lurte på om jeg skulle skaffe meg i løpet av helgen!

 

Ugh! Tror jeg blir dårlig nå igjen så da er det vel bare å prøve krabbe til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre!! Tok en på morgenen - og var ikke oppe før kl 18 på lørdag... Så kan ikke si det, nei.

Har bare droppet dette - og satser på at det gir seg uke 12-13... GJERNE før!! ;-)

Snakket med flere fagpersoner som og hadde samme plage under gravivitet - eneste som hjalp var å komme til uke 13 har jeg fått som svar av flere.

 

Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

postafen hjalp på meg!!! levde på det i tre første mnd de to forrige svangerskapa...

hadde dem i nattbord skuffen og tok de tiiidlig på morran sånn at de funket når jeg sto opp!!!

og tok jeg en dag uten,så var jeg dårlig..

god bedring! er hvertfall verdt ett forsøk etter min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd postafen, men jeg har god erfaring med ingefærkapsler, de fås på helsekost. Har slitt veldig med kvalme siste uken, så ille a jeg bare har måttet ligge stille. Men etter at jeg begynte med ingefærkapsler, så er jeg på beina igjen og de tar kvalmen! jippi, jeg er så glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...