Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Lurer på om det kan være noe galt med dem, for nå står de på 10, dvs max, og er likevel bare pisslunkne...Dvs kkkkkaldt på badet. Arg og blæh altså. Det er jo ikke sånn det skal være??
It's all about me Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Varmekabler bruker lang tid på å varme seg opp til den tempraturen du har stilt inn. Men har de allerede stått lenge kan det tenkes du har rett ja...
Tante Blås Squaw Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Står de på max skal det vel være nesten FOR varmt?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 Ja de har stått sånn i flere dager nå...Fanken altså, det er vel neppe billig å få fiksa heller vil jeg tro...Også nå som det er så bikkjekaldt også såklart. Toppers
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2010 ja, det jeg mener å huske jeg også..
♥ DAME Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Hadde samme problem her, helt til jeg fant ut at varmekablene koblet seg ut hvis det lå en haug med klær på gulvet. Det var glovarmt under klærne og da kobles de ut, for da tror jo v-kablene at det er glovarmt på badet. Sånn var det her iallefall.
*Pæreis* Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 På maks skal det være nesten For varm ja.. Men om varmekablene ligger på et dårlig isolert gulv, eller med kald uisolert kjeller under, og det er veldig gulvkaldt fra før, så rekker dem ikke gi fra seg særlig med varme, før kalda tar over igjen. Å da blir det bare slik pisslunken.. (Arti ord.. hehe)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2010 Ahaaa- kanskje det er grunnen da!! Har jo et ganske tykt teppe liggende midt på gulvet, det skal jeg sannelig ta bort med en gang og se om hjelper! Tusen takk for tipset og fingers crossed!!
Holly❄️ Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Har det sånn på badet vi nå også.. skjønner ingenting! Har ikke teppe eller klær liggende på gulvet, og jeg skrudde opp gradene for noen dager sider.. men det er fortsatt kaldt! Ikke iskaldt, men såvidt jeg kjenner noe varme!
Holly❄️ Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 og på det nivået det står på nå, skal det være ganske varmt ja.. tar jeg på max er det sykt varmt! Men nå er det altså bare "pisslunkent"
Gjest sug lut Skrevet 8. januar 2010 #12 Skrevet 8. januar 2010 Mulig du har det som oss: syntes også at det var dårlig effekt i det ene badet, men det viste seg at jeg i min smarthet hadde glemt å stenge igjen lufteventilen over vinduet så det oste inn minus tjue grader hele tida. Jeg mener, lufte nå? neppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå