Trivelig Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hei, Gutten vår liker bare MAM air smokkene, men nå finner jeg ingen i butikkene lenger. Er det et av produktene som forsvant pga innhold av Bisfenol A? Har prøvd utallige andre typer smokker, men det vil han ikke ha. Er snart 18 mnd, så jeg har ikke tenkt å ta kampen med avvenning her ennå.
Lillemor&Gutta Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Har sett kun di når jeg var på jakt etter 0-6mnd smokkene til mini her .. Må bare lete rundt på butikkene. Som sagt her er di overalt men har store problemer å finn til mini. Ica å rema er di jeg kommer på i farta. Kansje bunnpris og prix.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 de finnes på min meny butikk... og på ultra butikken her... spar har jeg sett de på, men det var en stund siden!
Trivelig Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 Tusen takk for tipsene Skal innom så mange butikker som mulig på veien hjem fra jobb...har berre 1 smokk igjen hjemme nå og viss den forsvinner også er det krise!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Her er de nye air-smokkene uten bisfenol A kommet på kiwi iallefall. Har en pakke i skapet, men har ikke prøvd de på Lillegutt enda. Men han tar heldigvis alle typer smokker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå