*tyren72* Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Først vil jeg takke surfepia for det hun skrev til meg for en liten stund siden, hadde det ikke vært for deg så hadde jeg nok ikke tatt denne ekstra tlf til sykehuset :-) Jeg fikk beskjed på onsdag at jeg hadde for lite hcg stigning til at denne graviditeten skulle gå bra og at jeg måtte bare la kroppen ordne opp selv og at det ikke var noe mer de kunne gjøre. (hcg 1=205 hcg 2 =309) Så jeg har gått her og ventet på den store blødningen som alle snakker om de har når de mister men den kommer jo aldri, så takket være det surfepia skrev så tok jeg en tlf til en annen gyn og spurte hun om hva som er galt siden jeg ikke blør ut dette, og da fikk jeg beskjed om at hun synes også hcg stignigen var lav men kom ikke blødningen iløpet av helgen så måtte jeg komme inn til henne på mandag og ta ny ul for alt var mulig siden jeg ikke hadde blød noe særlig så da skulle de ta ny ul og se om det hadde vokst noe eller om de måtte ta en utskrapning. Dette sa den andre gyn at jeg kun skulle gjøre vist jeg blødde i mer enn en uke, så jeg forstår ingenting nå, gyn i dag sa jeg skulle oppføre meg som en gravid fram til evt blødning eller fram til mandag...Så lenge det var stigning så kunne det være håp...Herregud går dette ann? Har jo så klart ikke tro på at det er noe liv der inne men fikk jo så klart ett bitte bitte lite håp da...
K ♥ tærten Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Åhhhh... håper det er håp, og at den lille spiren klamrer seg fast! Må være utholdelig å være deg nå, men kan ikke annet enn å sende deg en trøstende klem og ønske deg lykke til =)
bringebærsnipp Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Å... Håper alt er bra, skal tenke på deg! Krysser fingre og tær for deg!! <3 <3 <3
*tyren72* Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2010 jeg har fortalt sambo at alt håp er ute og at ikke dette gikk vår vei, men jeg vil ikke si noe om dette til han siden han ble helt knekt og han er på jobb i utlandet, jeg tørr ikke si dette til noen før jeg har fått en ny undersøkelse på mandag, føler kansje det blir litt feil men jeg orker ikke tanken på at han skal gå igjenom dette en gang til med nye forhåpninger og evt ny kraftig nedtur.. Jeg får prøve og bite tennene sammen til mandag og prøve og ikke tenke for mye på dette. lettere sakt enn gjort når man ikke har noen og prate med. eller jeg har jo heldigvis dere jenter :-)))
Corneliuss Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Uff, så slitsomt for deg! Lykke til _tyren72_. Jeg skal krysse fingre for deg.
K ♥ tærten Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Ja, du får henge her i helga og bruke alle her til det man har hverandre til - hjelpe hverandre =) Ønsker deg igjen lykke til =) Håper på positive nyheter fra deg på mandag!
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Det er jo helt utrolig og uakseptabelt at du ikke fikk undersøkelse med en gang, men bare en beskjed om at det ikke var håp... Fysøren, ble skikkelig provosert nå jeg!! Skal krysse alt jeg har for at dette skal gå riktig vet og at det går kjempebra på mandag!! Sender deg en kjempestor klem!!!!!!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Hei! For en uutholdelig situasjon.. Jeg skal krysse alt som krysses kan for deg!!! Tenk om dette kunne være en av de solskinnshistoriene man hører om nå og da .. ;o) Prøv å slappe av i helgen - og ikke tenk for mye på alt... Lett å si .. Sender deg iallefall en STOR klem!
Corneliuss Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Uff, har fremdeles vondt i kroppen på dine vegne. Kan du ikke få en time før mandag?? Må vel kunne gå ann å sjekke dette i kveld eller i morgen? Sånn at du slipper å vente så lenge??
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Hei Tyren! Men dette er jo tross alt litt gode nyheter.... Det var det jeg også mente; at du burde få en second opinion og jeg er kjempeglad for at du hørte på oss! Jeg skjønner at denne helgen blir tung og vanskelig, og vi er her for deg hvis du trenger å få ut litt frustrasjon. Krysser ALT jeg har for deg at du får gode nyheter på mandag! Synes den første gyn du var hos tok ALT for lett på det her.... Særlig med tanke på din historie for å i det hele tatt bli gravid..... Sender gode tanker og varme klemmer!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Signerer Maddemor her!!! har en god magefølelse for deg. Stooor klem
ღ askepott ღ Skrevet 8. januar 2010 #12 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har drømt om deg i natt - og grått for deg... Så dette var jo gode nyheter, jeg velger å tro at dette er gode nyheter... Ønsker det at alt går godt Så kjekt at du fikk råd her inne som hjalp deg... Vi følger med deg, "alle" her inne klem
*tyren72* Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2010 Tusen takk ALLESAMMEN for gode råd og ikke minst trøstende ord, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere her inne, mannen er jo ikke hjemme også føler jeg ikke for og fortelle dette til noen heller ikke mannen før jeg vet noe sikkert. Jeg gjør ikke annet enn og sitte her og gråte og springer på do hele tiden for og se om jeg blør ,tror jeg blir sprø snart. dette blir en laaaang lang helg... jeg vet jo at hcg er for lav og fosteret antagligvis er død men som gyn sa så er det alltid ett håp uten blødning og at hcg stiger seint hos meg eller at jeg ikke er så langt på vei som jeg tror..... Uff så mange rare tanker man får.....
vimsa .-) på overtid Skrevet 8. januar 2010 #14 Skrevet 8. januar 2010 kjære deg. jeg får helt vondt i magen av å høre dette, og kan ikke helt begripe at de ikke kan være litt mere menneskelige og ta deg inn på en kjapp ul på føden, når situasjonen er som den er. syns de blir så kyniske noen ganger. men, tyren72, jeg beundrer deg for at du klarer dette jeg... å gå og tvile er nesten den verste følelsen... da vet man jo ikke hva man skal forholde seg til da... fryktelig frustrerende. føler sånn med deg. er forresten tyr av årgang 72 selv også!!!! stå på og bruk disse sidene for alt de er verdt, det ER god hjelp i å lufte tanker her inne. tenker masse på deg og sender millioner av gode ønsker.
ღ askepott ღ Skrevet 8. januar 2010 #15 Skrevet 8. januar 2010 PRØV å koble av litt i kveld da, kjøpt noe som du liker - sjokolade, smågodt, chips osv og skjem deg ut... Lei en film som du kan koble av med Ønsker deg en god kveld
Corneliuss Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 Synes ikke at det er riktig sånn de bahandler deg i denne situasjonen. Må jo kunne være mulig å ta litt menneskelige hensyn også. Lener meg på det askepott skriver! Håper du finner noe som holder deg litt opptatt denne helgen! Besøk venniner og gå turer, se tv og PRØV å slappe av så mye du kan uten konstant å tenke på det! Forhåpentligvis går de to dagene fortere enn du tror. Stor klem og mange, mange varme tanker!
Fjelljenten Skrevet 8. januar 2010 #17 Skrevet 8. januar 2010 Jeg også fikk en god magefølelse på dette. Prøv å slapp av selv om det langt ifra er lett, og ikke tenk for mye før mandag! :-)
*tyren72* Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 8. januar 2010 da forsvant det lille håpet jeg hadde, begynte og blø igjen nå, det er ikke rødt men veldig brunt men regner med det ferske blodet kommer iløpet av natta, så da blir det nok utskrapning på mandag :-(( Men tusen takk for all oppmerksomhet og trøstene ord, godt og ha dere her inne jenter...
Bygdefrua Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 Æsj, for en historie! Fortsatt lykke til med helga, mandag og videre prøving... Klem :*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå