Gull"kornet";) Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har fått vite at jeg har skillevegg i livmor. Noen som har erfaring? Kan man likevel bli gravid?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/139674317 Kopierte inn link til en tråd jeg svarte på på kompliserte svangerskap i fjor. Som du ser i tråden der så kan en fint bli gravid. Nå som vi har hold tpå for å få nr 2 har ikke veien vært like enkel; Hadde en exu i april som skyldes at eggstokk og eggleder på høyre side aldri hadde utviklet seg ferdig. Det var smått og lå helt oppe ved blindtarmen og hadde aldri falt ned i bekkenet da jeg var foster (det samme er jo med den skilleveggen; den skal liksom forsvinne mens vi er foster). Så da sprakk eggelderen og det ble dramatisk der og da. Måtte fjerne alt på høyre side,m en venstre side (der gutten min lå) så helt fin ut ifølge gyn. Ble gravid igjen i mai, men endte i MA i juli og gravid igjen i oktober, men endte i SA. Er gravid på nytt igjen nå Det som er er at dersom spiren fester seg i skilleveggen, så er det dårlige vektsvilkår og det ender ofte i abort dessverre, men dersom den fester seg i livmoren, så går det som regel fint. Eneste er er at det er større risiko for setefødsel og for tidlig fødsel pga trangt om plassen, men det kan også gå helt fint, slik det gjorde med gutten vår. Ønsker deg masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå