Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare klage litt nå,er frustrert..

Tok en first signal test igår,på ikm. Den ble veldig svakt positiv,men er litt usikker på om det gikk mer enn 10 min (står på pakka at man ikke skal lese av resultatet når det har gått mer enn 10 min). Men begynte jo å lure da, spesielt siden en av mantraene her inne er at en strek er en strek :)

Gikk da igår og kjøpte en digital cb med ukesindikator, og var riktig så optimistisk idag tidlig..men den viste -ikke gravid- skikkelig nedtur..Har ikke fått mensen heller, og ikke spotttet i mange dager slik jeg pleier..

Men cb digital kan man vel stole på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er flere som ikke tester positivt før i 6 uke, så hvis ikke tante rød kommer, så får du fortsette å teste! Krysser fingre og tær for deg!! :.D

Skrevet

Kan jo være at det enda er tidlig for cb å registrere hcg mengden enda.

Når er ikm da?

Jeg opplevde litt motsatt m cb digital testene. Tok en sånn for snart ei uke siden som viste 2-3 uker enda ikm er i morra.

Var jeg deg ville jeg venta noen dager enda og prøvd igjen.

Skrevet

CB digital trenger mer hcg i urinen for å slå ut, så om du er av de som produserer hormonet saktere så kan den slå ut på ikke gravid, selv om du er det, siden du såvidt er over ikm.

Jeg ville tatt en ny test om et par dager, og venta enda litt med den digitale var jeg deg.

Lykke lykke til :)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger.. IKM var igår (til den som spurte om det)

Var ikke klar over at cb digital trengte mer HCG..Får bare vente som vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...