Gjest Skrevet 8. januar 2010 #1 Del Skrevet 8. januar 2010 Har to ledige plasser igjen. En ledig plass fulltid (5 dager i uken) og en ledig plass for 2 el. 3 dager i uken.(man-ons-tos) Jeg er 37 år, bor på Nærbø,har gode ref. og har erfaring. Har selv store barn. Ellers er jeg en ansvarsfull, omsorgsfull og tålmodighet voksen med godt humør og har en positiv innstilling til det meste. Hos meg går vi på turer,på lekeplasser, har sang/lesestund, aktiviteter tilpasset barnets alder og vi går 3 dager i uken i åpent barnehage samt jeg er fleksibel i forhold til arbeidstid. Hos meg for barna ett varmt måltid hver dag som er inkl. i prisen. Passer min. 3 barn fra 0-4 år. Har en liten innkjøringsfase hvor barnet blir kjent med meg/oss og omvendt. Prisen hos meg inkludere alle måltider,yoghurt, drikke,salve,våtservietter,et varmt måltid hver dag,frukt og åpen barnehage. Du er velkommen til å ta en titt hos oss og ser fram til å høre fra dykk. Plassene er ledig omgående. Ta gjerne kontakt for mer info.epost [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141239131-ledige-daqgmamma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå