Gå til innhold

noen fra fredrikstad her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt spent om det er noen fra fredrikstad her? Kanskje vi kan følge hverandre og utveksle jordmorerfaring ol fremover? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du bringebærsnipp?

Når har du termin?

Jeg er 22 år og har termin 29 august:)

Skrevet

moro! :) Jeg er 25, snart 26 og har foreløpig termin 18. sept.

Kommer nok flere til her etterhvert og. :D

Skrevet

Jeg er også fra Fredrikstad =) 25 år og har foreløpig terming 4. september. Hadde kanskje vært morsomt å laget en BIM-gruppe etterhvert for oss sensommer/høst mammaer også?

Skrevet

å ja, det må vi gjøre.

Bare vente til magene begynner å strutte litt...;P

er så fint å bli kjent med noen som også skal ut i permisjon ca samtidig. hvis ikke kan året bli langt..;P

Skrevet

Ja, har en venninne som fikk barn på våren. De hadde slike treff etter uke 12 og har fortsatt sånn 2-3 ganger i måneden nå når de har permisjon. Høres så koselig ut! Dessuten har jeg ingen venninner (som jeg vet om ennå hvertfall) som i det hele tatt planlegger barn det nærmeste året. Da er det fint å ha noen likesinnede å være litt sammen med også =)

Skrevet

samme med meg. kjenner ingen som skal ha samtidig med meg, enda iallefall. ;P

Har ei venninne som skal ha i feb da. så blir ikke så stor forskjell. :)

Men høres kjempe koselig ut med slike treff. det må vi få til. :)

Skrevet

det hadde vært koselig ja, å få til noen sånne treff:) Har ikke veldig mange venniner i byen her, og er jo koselig å ha noen å prate med, og finne på ting sammen med både under svangerskapet og etterpå:)

Skrevet

hei hei jeg er fra råde:)ikke så langt unn adet heller:)er ni uker på vei i dag:)

Skrevet

feil nicvk på meg der ser jeg det er august baby:)mistet den jeg skulle fått nå i des:(

Skrevet

Jeg er fra fredrikstad.. 7 uker på vei, og foreløpig termin 11 sept (skummel dato , haha )

Skrevet

Så moro at vi er så mange her =) Håper det går bra fremover med oss alle. Har et forslag om å lage en facebookgruppe etterhvert så vi kan planlegge å finne på noe når vi er over i 2.trimester.

Skrevet

Hei nico desember nurket:)

Jeg er også fra Råde. 8+5 i dag.

Hvor gammel er du?

Jeg er 26 år

Skrevet

så moro at det er rådinger her og. jeg vokste opp i råde jeg. :)

Skrevet

Artig. Hvor gammel er du? Når har du termin? Bodd lenge i Råde?

Skrevet

er 84 modell. :-) og skal ha rundt 18 sept.

Bodd i råde nesten hele livet, flytta til fredrikstad for noen år siden...

Skrevet

hei hei nico august baby her:)jeg er 76 mod jeg da så litt eldre en dere:)

Skrevet

hei madde 91.

Så historien din her inne. Håper det order seg for deg! <3

Vi får støtte hverandre så godt vi kan. Blir fint med BIM treff utover, hvor vi kan lufte alt vi tenker på uten at ugravide venner går på veggen, for ikke å snakke om samboer..;P

Skrevet

Hei hei begge to. Det hadde vært koselig å bli kjent med dere.

Hvor i Råde og hvor i Fredrikstad bor dere?

Skrevet

Jeg bor på østsiden.. Kjølbergskogen. Kjøpte oss hus her i fjor og stortrives =)

Skrevet

Hei. Jeg er også fra Fredrikstad. Er 24 år og har termin 30. juli :)

Skrevet

Jeg er fra Sarpsborg jeg da ! Hender jeg er i Fredrikstad ;-) Jeg har termin 14.august. Er 23 år og har en jente på 3 år fra før.

Blir gjerne med på bim treff etterhvert :-)

Skrevet

Vi er jo faktisk en del fra Fredrikstad/sarpsborg/råde her da:)

Er jo ikke så langt ifra hverandre;)

Morro med litt ulik alder også:)

Tenkt så morro det kunne vært å fulgt hverandre gjennom svangerskapet, og hvem vet, kansje noen av oss til og med havner på føden til samme tid :P

Skrevet

så moro at vi er så mange her inne. :) og velkommen til sarpinger oxo! :-D

vet noen av dere fra fredrikstad om det er flere jordmødre man kan velge mellom i fredrikstad eller om man må ta det man får? er første gangs gravid her og lurer litt på hvordan det fungerer?

Skal dere gå til lege el jordmor?

og vet noen av dere om en kos jordmor?

Er redd for å måtte gå til en bitchy jordmor.. he he.... var med svigerinna mi til jordmor i sarpsborg for noen år siden for ho orka ikke gå dit alene for ho var så bithy. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...