*tyren72* Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hei mistet når jeg var ca 6+2 og målte hcg med 2 dagers mellomrom den første var 205 og den andre 309 så det var ikke noe utvikling. men over til det jeg lurer på, det hele startet med en liten blødning på mandagen også blødde jeg litt i går torsdag igjen men har ikke blødd noe særlig i det hele tatt, har hatt mye vondt i magen da men jeg innbiller meg at jeg skulle blød så mye mye mer enn det jeg har gjort, det lille som kom ut var brunaktig det er så pass lite at jeg ikke trenger og bruke bind engang. Er dette normalt? tror kansje noe er galt her... :-(
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Så trist da. Jeg fikk påvist MA samme dagen. Var kommet litt lengre enn deg, og jeg har blødd mye. Tror kanskje du skulle blødd litt mer du også ja, men vet ikke. Kan jo være fosteret har sluttet å vokse tidligere og at det ikke var så stort? Tror likevel jeg ville fått sjekket det ut.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 jeg var nesten 9 uker da jeg mistet, jeg blødde litt brunt til masse i 2 uker før jeg mista, så levende foster helt til dager før jeg mistet, den dagen jeg mistet blødde jeg som en gris, å en stoooor klump med fostersek å foster kom ut sammen med mye blod. vil tro du skulle ha blødd mye hvis alt var kommet ut. hadde jeg vært deg så har jeg ville sjekket med ul om alt kommer ut eller om du må ha utskrapning. utrolig trist å høre at du mistet. mange klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå