Gå til innhold

Det bleet kort opphold her!!!!!!!!!!!!::::::)))))) yes!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da klaffet det for oss i 1.pp denne gang!

Håper spiren sitter, og at alt er som det skal. Det blir noen nervepirrende måneder, men veldig gøy dette! Er litt i sjokk, hadde ingen symptomer, men da jeg skulle legge meg i går så frøys jeg så at jeg måtte ha på sokker under dyna, til tross for at det faktisk var varmt på rommet! Da bestemte jeg meg for å teste i dag, 1 dag før IKM. Jeg var sikker på at mensen skulle komme, så nå er jeg et godt eksempel på at normale mensensymptomer, også kan bety gravidsymptomer - og at en graviditet ikke trenger å melde sin ankomst på samme måte hver gang hos samme person!

Lykke til alle dere flotte jenter her inne! Særlig til deg, "meg og snuppis", som jeg syns har trælt lenge nok nå. Du får en ekstra dose babystøv! ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud, gratulerer så mye :D :D :D

Det må være helt fantastisk :))

Ønsker deg lykke til videre og håper spiren klorer seg fast :)

Skrevet

Gratulererer så masse!! Artig at det gikk på første forsøk:))

Skrevet

Gratulerer!!!! Det gir håp å høre om at det faktisk går an å lykkes kjapt :-) Håper du får et fint svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...