Gå til innhold

Reiser dere på weekendturer uten barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å få til en langveekend i året uten barn! Reiser gjerne til en storby eller en tur på fjellet - avhenger litt av årstiden:)

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke akkurat noe vi gjør ofte, men det har hendt, ja..

Vi har vel vært på tre-fire slike turer på tre år.. Det var herlig

Og jenta vår har det topp sammen med besteforeldrene sine..

Vi reiser da lørdagsmorgen og blir til søndag dag. Jeg liker ikke å vær for lenge borte fra henne. Er ganske håpløs der..

Men jeg koser meg masse når jeg først er på tur..

Skrevet

Aldri. Koselig å ha han med. Jenta vil som regel ikke. Vi er på weekend turer titt og ofte med barn.

Skrevet

Jeg har reist uten arvingen når hun har vært hos sin far. Dvs. ikke hatt barnevakt for å reise på tur, men det kunne jeg vel helt sikkert ha klart.

Nå blir hun 6 år og samboeren og meg hadde planlagt tur til Maldivene sammen. Men, så ble det en helomvending fordi jeg ønsket at arvingen også skulle være med. Så da blir det Thailand i februar- med alle sammen. Og Maldivene alene på bryllupsreise. Men, kjenner jeg meg selv rett så blir hun vel med da også. Jeg har så glede å ha hennemed og mye mer enn når jeg er alene. Hun er hos sin far 1 uke av gangen når hun er der, så jeg får tid både med og uten barn. Vi har forresten bestillt sydentur til sommeren bare samboeren og meg, sammen med et annet par. Så jeg kan fintreise med og uten, men foretrekker med.

Skrevet

Nei, har ikke gjort det.

Lillegutt er 2 1/2 år.

Jeg har vært borte fra han enkelte netter, og da har mannen og lillegutt vært hjemme. Vi har ikke vært borte begge over natta ennå.

Skrevet

Har aldri gjort det, men det høres så morsomt ut. Faren min er fra Ungarn, men jeg har aldri vært der. En tur til Budapest frister *veldig*!

Dessverre så har vi økonomi til det, men kanskje en dag så får vi det til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...