mammatil2<3 Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er Gravid dere, var vist det lenge. ER I MIN 9 UKE OG 10 UKER I MORGEN JIPPIIIIIIIIII kjempe glad.
Lotte&Babyspiren Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 WOW!! Hvordan er det mulig?? GRATULERER!! Vil også!! Fortell mer da?? Hvordan merket du det? ingen positive tester eller??? Nysgjerrig!! Venter enda på TR.....
mammatil2<3 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 Hei ^^ jeg tokk 4 tester. Den første testen var negativ da var jeg 2 uker over tid, også tok jeg en test til og da var jeg 4 uker over tid, og da ble den posotiv, så tok jeg en test til og den viste negativ. Jeg ga opp... Og mamma sa til meg, du tar en test til. Og jeg kjøpte meg clearblue digetal som viser uker. Den viste GRAVID 3 + Det er det høyeste på skalan Men før jeg ville bli gravid, sann ca i min eggløsning så kom han inni meg også la jeg meg med beina opp mot veggen. Det fungerte i hvertfall Og ikke drikk da ^^ ta folat eller gravid tabletter ^^ omega 3 =O) LYkke til^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå