Gå til innhold

Erfarne danmarksfarere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen apoteker er visst litt vanskelige på danske resepter. CFC sendte meg en henvisning til min lege, så skrev han ut resepter, for sikkerhets skyld. Jeg kjøpte progesteron og blodfortynnende på klinikken når jeg var nede, men dette måtte betales kontant. Prisene er jeg litt usikker på.

Da tenker jeg at jeg tar ut medisinene for stimulering her hjemme,

også venter jeg med medisinene for rugetiden til jeg kommer ned.

Var helt ukjente navn på noen av medisinene,så ikke sikkert de har de her en gang.

Tusen takk for svar.

For dere som har vært i københavn,hvilket hotell har dere foretrukket?

:=)

Jeg har overnattet på mange hoteller i København. Bruker å sjekke på booking.com, for de er billigst på overnatting. Der har prisene på de samme hotellene variert fra gang til gang. Sist lå jeg på Grand Hotel, det var jeg veldig fornøyd med. Tar 2 min å gå fra jernbanestasjonen. Gangen før lå jeg på Comfort Hotel Excelsior, det hotellet er vel det jeg er mest fornøyd med. Ligger i samme området.

Annonse

vi har maaaange ivf forsøk i Danmark. Vi har gått på kontroller hos en lege på Majorstua. Hun skrev ut de reseptene vi trengte(nesespray og sprøyter) og vi fikk sykmld begge to når vi skulle ned for uttak. Medisinene vi tok etter innsett fikk vi på klinikken.

Hei fanteputt.

Vi har også mange ivf bak oss,men nå klar for første forsøk i Danmark.

Hvilken klinikk har dere brukt ?

Vi skal til trianglen.

Leste på profilen din at du nå endelig er gravid.

Gratulerer med velfortjent premie for innsatsen.

Det er godt det kan gå godt til slutt ! :=)

Vi har vært på cfc. Har vært veldig fornøyde med dem men siste gangen så syns jeg at gikk veldig fort forseg. Følte litt at jeg var på ett samlebånd. Men resultatet ble jo positivt så jeg kan vel ikke klage.

Ikkegjortpå123: hvor mange forsøk har dere hatt???

Jeg har aldri hatt noen problemer med å hente ut danske resepter, men har alltid benyttet med av apoteket på jernbanetorget i Oslo. De har stort sett inne det meste:)

Om man tenker på pris anbefaler jeg å dra til Sverige. Kan spare mye penger på å hente ut derfra! Men da må man bestille på forhånd slik at de har inne det man skal ha.

Hei igjen fanteputt.

Vi har hatt 3 offentlige og 3 private forsøk i Norge,

Nå blir det danmark for å prøve lykken med assisted hatching ,annen medisinering og akupunktur.

Det er jo lov å håpe.

:=)

En må vel bare selv sette grensene for hva som er nok,og når legene sier at det før eller siden vil lykkes er det jo vanskelig å gi seg...

I Danmark får man vel 3 egg inn uten diskusjoner også,så sjansene er noe større bare ved det...

Skal sjekke ut det med Sverige Hegeno.Tusen takk fortipset.

Det kan være lurt å ta ut medisinene i Sverige - hvis dere allikevel drar på harrytur :-) Mye å spare der på IVF medisin, både prismessig og valutakurs. Jeg har spart 2000-2500 hver gang på det.

Og ja, det kan være litt samlebånd på CFC, men de er billigere, men proffe. Og de har spindelmikroskopet.

Masse lykke til :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...