Gå til innhold

nesten all kvalme er borte i uge ni

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal krysse fingrene for deg!!

Jeg har akkurat vært til UL selv og sett et underutviklet foster i uke 8. Det er ikke morsomt. Nå må det bare komme ut av seg selv.

Men ikke gi opp! Det er så hyggelig med barn! De gir sånn en fantastisk glede i livet.

Tvi-tvi til deg og lykke til videre.

takker for svar, kvalmen kom tebage igår du. Gått galt 4 ganger her, men har verdens skjønneste gutt da. Har blitt veldig dårlig hver gang jeg er blitt gravid og trnger hjelp til å ta meg av gullet når han har fri fra barnehagen, ikke krefter til å passe han mer en max to timer. Håper derfor d går bra of at d blir verd all smerten og kvalmen. Men som d sier den som ikke prøver har heller ingen sjans til å vinne noe. God helg

Ja kjære utflyttet stavanger dame, lykke til til deg! Beklager at jeg brøt meg inn på tråden din for å legge en hilsen til Nille, men jeg hadde lurt så veldig på hvordan det gikk med henne.

Tvi tvi i morgen! Kvalme kommer og går, det vet jeg av egen erfaring. Håper alt er veldig bra inni magen din!

Annonse

UL gikk bra i uge 10, ska ta en ny en neste fredag, er da 12 og en hal uge på vei, formen komme å går, trett, vaåkner ørten ganger på natten for å tisse, någen som kjenne seg igjen, kaste og opp morning og midt på dagen, men klare å beholde maten om kvelden så ha lagt på meg d jeg tok av i begynnelsen. Blir spennende å se hva som skjer meste helg, lykke til dere andre, håper d beste for dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...