Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Er en kvinne på 27 år, som bor alene med min sønn på 5 år. Jeg vil gjerne ha et barn til, men etter å ha vært singel i 2 år nå, og ikke enda funnet den rette, og i grunn ikke er på desperat søking etter en mann, så lurer jeg på om jeg kommer til å få flere barn, og i så tilfelle når ca dette vil inntreffe? født 05.04.1982 Venter spent på svar
Sanna28 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Tror du får muligheten til å få barn med en mann ganske snart. Men jeg er litt usikker på om du velger å gripe den sjansen. Mannen er ikke noe spesielt å spare på ift forhold. Det ligger en mann på deg om ca 2 år. Tror dere får 2 barn til. Fikk opp 2 gutter. + Muligens ei jente. (Kan hende jeg så han du har fra før av og at det til sammen blir 2 gutter og ei jente). Du skal se etter en med litt rødbrunt hår/skjegg. Du møter ham i forbindelse med jobben. Du vil kjenne ham igen med én gang du møter ham og du vil føle at dere har kjent hverandre i "evigheter". Du blir gravid og dere flytter sammen ganske fort etter dere blir kjærester. Masse lykke til!
Sisca Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Tusen takk for svar, det hørtes nå veldig spennende ut da, har for tiden ikke jobb, men det kan jo se ut som det og løser seg iløpet av to år da Aldri likt gutter med rødlig hår eller med skjegg, så det må jo være sjebnens ironi, *ler* Blir spennende å se fremover nå iallefall =)
Sanna28 Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Han kan godt være ganske blond i håret, men ha litt rødaktig skjegg. (Jeg tror han ikke er typen som går med helskjegg, men kan hende han lar det vokse noen dager før han barberer seg innimellom. Og da ser du rødskjæret). Tror du får jobb i løpet av året. Vil si i løpet av sommeren eller etter sommeren. Kanskje et sted du får litt jobb i sommer og forlengelse utover høsten?? Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå