heldigesnart4barnsmamma Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Nytt år og nye muligheter! Vi prøver og prøver... blir jo ganske slitne av dette etterhvert.... det går utover humør, samliv etc.... føler det popper ut babyer på hvert et hjørne og blir bare mer og mer frustrert på hvor lang tid det tar! Vil bare minne alle om at vi må huske på de små koslige tingene i hverdagslivet, vere fornøyde med alt som er bra! Stresse mindre og tenke positivt: vi er friske, her en jobb, et godt hjem, og hver og en av oss har ressurser som gir oss muligheter! Må ta meg selv i nakken, altfor mye tid og krefter går med til å vere frustrert! Tenkte heller jeg skulle prøve å tenke over hvor heldig jeg er som har en herlig datter og en fantastisk mann! Og glede meg til den dagen vi blir en familie på 4, på enten den ene eller andre måten, og uansett om det blir om 1mnd eller 3år! Tenkte bare å vekke meg selv (og alle andre som ønsker) fra frustrasjonsmørket! " 2010 blir et år fylt av mye glede og muligens en baby. Time will show.... Lykke til alle sammen! PS! Vi har lov å "klage" når frustrasjonen stormer som verst! Disse sidene er fantastiske!
carpe-diem Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Flott innlegg:)) Det er lov å være frustrert over lengselen etter et barn, men det er også viktig både for oss selv, og ikke minst de som står oss nær, at vi gleder oss over de små (og store) positive tingene i livet. Sola skinner, det er minus 6 grader, lillegutten bæsja på do idag;) nytt, spennende semester er igang og livet er helt allright :-)) Lykke til med prøving alle sammen, og GODT NYTTÅR!
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 Takk for det.... synes jeg skylder både meg selv og familien det ;o) Såsant så sant, man finner glede i de mest utrolige ting! i hverdagslivet! Bare tenke over at de er der liksom! Satser på mange gode historier på dsse sidene framover! Lykke til og mange klemmer til alle!
engel81 - g08, g10 Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Helt enig med deg! Det er lov å være frustrert, men jammen har vi mye å være glad for alle sammen:) Bare å bli født i Norge er jo som å vinne i lotto. Håper på 2010 spire/baby for alle koselige damer her inne! Er koselig å ha dette forumet å dele tanker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå