Gå til innhold

Herregud jeg FRYYYYSER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke feber eller noe sånt, men er jo så vannvittig kaldt, har aldri opplevd det sånn før.. geez....

vil bare kryper under dyna og BLI der....er akkurat det jeg skal gjøre i HEEEELE morgen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om den gitt :P

Sitter selv her under 3 pledd, ullundertøy og ullsokker på og fryser så jeg skjelver :P

Er en av de få graviditetssymptomene jeg har da, så jeg trenger vel ikke klage.

Skrevet

Ja samme her!! og MATLYST!! :)

hehe,..

Hvordan er det på jobb da om dagen? vanskelig å holde det skjult?

Skrevet

..og luft i magen faktisk.... off...

Skrevet

Hadde matlysten jeg og, men det gikk over til "så sulten at jeg er kvalm".. Den har gått over nå, så er bare det at jeg fryser, småømme bryst og stikkinger i magen et par ganger om dagen..

Jeg er ansatt i et vikarbyrå, så er ikke så vanskelig å holde det skjult.. Er på utkikk etter en fulltidsjobb da, men det er ikke bare bare :S

Skrevet

Ok.. Ja har fryst hele tiden. Men er jo bare ca 5 uker (så er ikke sååå lenge hehe...)

Da er det vel ikke vanskelig nei. Er jo typisk at man skal ha alt mulig slags sosiale greier på denne tiden av året, når jeg kommer til å være DEN festbremsen.... ;)

Skrevet

Jeg og har hakket tenner siden uke 4 :P Er i uke 10 nå, så det har vært kaldt til meg i lengre tid nå XD

Skrevet

Gud, når skal det GI seg??? bare husk på denne følelsen når vi sitter høygravide, svette og jævlige i 27grader i juli/august...haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...