monca*84*j12 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 ser du på meg er du grei? Når gravid? kjønn og antall... om du ser 280384
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Fikk utrolig hue smerter og kvalme, men skal se om jeg klarer og få opp noe nå.. Trur du ender opp med 3-5 barn til sammen iallefall.. April trur jeg kanskje du kan være heldig.. ( Altså at du blir gravid da) Med en gutt.. Trur du får 1-3 jenter og 2 gutter.. Men kan se på deg igjen i morgen vis jeg har mulighet, siden jeg ikke er så i form akkurat nå..
monca*84*j12 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Uff da, ikke no særlig med huepine.. Kjenner til at det tar på å spå mange om gangen ja... Trur du kanskje tvillinger er min vei? Har alltid hatt en følse/vært redd for at jeg kommer til og få det.. Den har ikke blitt no mindre med årene.. Helt enig med deg når du sier gutt.. det trur jeg også=) Tusen takk titt gjerne innom i morgen også.. kan se tilbake i morgen om du ønsker.. Men er sliten nuh
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Nei, iallefall ikke vis man prøver og "se". Men det går heldigvis over engang... Hehe.. Nei, jeg får ikke opp no om tvilinger, men skal se igjen i morgen vis jeg rekker.. Som sakt ikke så lett og se når man ikke er i form.. Skal prøve og se på deg igjen i morgen ja.. Jaokei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå