Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og jaaaaaa... JEG HATER SPRØYTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hadde tenkt at kl 18 var et bra tidspunkt, men kl ble ÅTTE før jeg klarte stikke inn den JÆ.. nåla.. Halvdelen prøvde å motivere meg med å si, sett den bare, det er ikke farlig, kom igjen.. blir bare værre og værre jo lengre du venter.. skal du ikke sette den snart... TOSK!!!! Det er HANS svømmere som gjør at jeg må gjøre dette!!!!!!!!

Men... jeg gjorde det! Jeg fikk det til!!

JEG ER SÅ FLINK!!!

(hi hi)

Fortsetter under...

Det er så deili å få litt skryt av en så liten ting, he he :) Jeg er så stolt av meg selv!!! Men så FLINK du var da som klarte det på 45 min!!! Håper jeg slipper å sitte 2 timer hver dag! Da må jeg jo begynne kl 18 i morgen og..:S

Hvor langt ligger du i løypa da? :)

Åh.. det er så grusomt, men har vært gjennom dette før så vet jo hva jeg får igjen for strevet..:)

hihi... d er jo egentli en stooooooooooooooooooooooooor ting spør du meg, å huff nå når det er to stk, mn ingen er jo vonne så et er jo bare selvpinning, men kan tro du får det fort til i morgen,. skal sende eg noen gode tanker i morgen, setter den sprøyten kl.8 eg og, eller mannen, hehehe...

vi er p dag 6av sprøytene, så i morgen er det eggposeultralyd :) gaaal gleder meg, å bonus at det da ble langhelg, hihihi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...