Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Ja, treningsklær som hadde ligget i bagen sin i noen måneder, uoppdaget under sofaen.. Forsøkte å vaske det vekk, men det gikk ikke så til slutt kastet jeg de bare.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Har vasket klærne på 90 grader nå. Var en babybody jeg fant mugg på, mens resten luktet det mugg av. Muggen er borte etter vask. Er det trygt å bruke den på baby nå?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Joda, det har skjedd... Kastet dem, jeg orket ikke ta i dem engang, de lå innpakket i en pose og hadde vært våte av søl uten å få luft derfor var de fulle av mugg, usj.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Mugg går vekk, har det blitt jordslag går det ikke vekk. Mugg er pels som kan skrapes av, jordslag setter seg ned i stoffet desverre.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Hva er forskjellen på jordslag og mugg da? Aldri hørt om jordslag Så da er det trygt å bruke klærne? Bodyen ble litt misfarget.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Det er trygt, ja. Alt er dødt om du har vasket på nitti grader.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Det er feil, mugg dør på 60 grader. Men om det er til en nyfødt bør du tenke på at det kan være andre bakterier også, derfor bør du da koke de i kasserollen på 100 grader i minst 5 minutter om de har vært "meget tilgriset"..Men da er det vel nesten bedre å bare kaste klærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå