Gå til innhold

Jeg har fått en enorm appetitt!! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått enorm appetitt på mat! ikke så gira på godterier lenger, men det pleier jeg alltid å ha lyst på. Men du verden, det er vanskelig å begrense matinntaket! Jeg kan lett spise 4 brødskiver til brødmåltidene, og to store porsjoner med middag. Allerede gått opp 2 kg ( er ca 8 uker på vei), så kjeg bør nok passe på litt. Men jeg er liksom sånn helt desperat etter mat. Ligger å fantaserer om mat som lettsaltet torsk osv om natta, uff....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I første trimester spiste jeg også som en hest, så kom kvalmen i uke åtte, som varte til uke tjue i sterk grad, og da gikk jeg ikke opp mye :|

Matlysten stabiliserte seg i uke 15

Skrevet

jeg er i 5 uke og har vært sulten i 1,5 uke alt...... mmm... det smaker jo så utrolig godt også. Og samme som deg<. godelysten er helt borte!

Nei, nå må jeg gå og ta meg litt kveldsmat....

Skrevet

Å ja...MAT!! :) drømmer om det, og kan nesten ikke VENTE til neste måltid... (til enhver tid...) hehe..

Forrige gang gikk jeg opp ca 20 kg og da var det samme som nå, så denne gangen SKAL jeg begrense meg!!!

Lurer på hva man kan spise da som stopper matlysten litt....?hm... Riskaker....NaM!

Skrevet

hehe, det er bra det vet du ;) hehe... jeg er slik at når jeg våkner om morgenen er jeg så sulten at jeg får SKIKKELIG vondt i magen! får jeg ikke mat DA, blir jeg utrolig dårlig.... samme skjer på kvelden, PLUTSELIG kommer de krampetakene med sult, og jeg klarer ikke gå ut av sofaen å lage meg mat selv en gang :P forferdelig! så er jeg kvalm i tillegg, så er ikke så mye som frister. det jeg bare ELSKER er knertet banan med bringebæryoghurt blandet sammen ;) ser ut som spy eller noe, men er SÅ forfriskende!!!! og godt!

ellers spiser jeg mange skåler med AllBran (eller hva det søren meg heter, den blå frokostbladingen) med masse fiber :) så synes jeg det var utrolig godt å knaske gulrøtter! det må være kaldt og friskt, eller så blir jeg bare dårlig :/

Skrevet

knertet banan..? ja det hørtes YAM ut du... hehe..

Nei her fantaseres det om neste måltid før jeg har blit ferdig med det forrige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...