Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått med meg at det er noen her inne fra Harstad.. :) Vi må sette i gang med litt bim-treff etter hvert som vi kommer over 12 ukers "grensa".... :-))

Jeg er 10 uker i morgen...andregangs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller kanskje noen synes det var litt tidlig med treff... jeg har bare mange positive opplevelser med bimtreff da jeg gikk gravid sist gang - i trondheim. Vi møttes mye og gjengen møtes fortsatt..

Men bare å si ifra hvis det er interesse for å ta en kaffe etter hvert ;)

Skrevet

Jeg er bosatt på evenes nå, men regner meg som harstadværing siden jeg tross alt er der endel i byen og har bodd der før hehe.

Er min andre det her og, har ei jente på snart 3 år fra før ^^

er ca 8 uker selv, men får kanskje vite nærmere om det når jeg skal til legen neste onsdag :)

Skrevet

Ja, da er du jo harstadværing å regne ;)

Jente på 2 år her fra før.

Ses kanskje på et treff da etter hvert :)

Skrevet

Bor også i Evenes:)

Det arrangeres bim-treff i Narvik (er medlem i Facebook-gruppa da jeg skal føde i Narvik, men har enda ikke rukket å vært med på noen treff) og jeg tror det fins en gruppe på Fjelldal

Skrevet

Kan man velge selv om man vil føde på narvik eller harstad sykehus? er mest i harstad jeg, og det er lengre til narvik enn harstad herfra :)

Skrevet

Ja, du kan velge:)

Men de fleste velger nok å føde i Harstad siden det er nærmest. Men jeg er opprinnelig fra Narvik og har all familie der. Så da blir det Narvik på meg.

Kjenner flere som har født i Harstad og har bare hørt godt om sykehuset der:)

Skrevet

Ja hør hørt mye positivt om bim treff og vil gjærne være med på det. Er jo tidlig å starte opp nå, men etterhvert så :)

Jeg er snart i uke 10. Altså i dag 9+5. Så gleder meg veldig til uke 12 er overstått og man kan begynne å fortelle det!

Skrevet

E i fra Harstad æ åsså, men flytta tel Bodø i november førr å bynne i ny jobb. Men nu når vi har en liten en på vei,så e det naturlig førr oss å komme nordover igjen, så det blir enten Harstad eller Tromsø til sommern. Æ hold en knapp på Harstad,men samboer må jo få sæ jobb...Ønske dokker alle lykke tel! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...