Gå til innhold

2 gutter og venter??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tipper du får jente jeg!

Du kan glede deg spesielt hvis du får jente, det er så gøy med to gutter og en jente til slutt! Beste fordelingen på kjønn man kan få (tror og mener nå jeg...) har hørt flere andre som sier det også. Den lille jenta blir så godt passet på atte...+ alle de utrolig lekre klærne du kan kjøpe til tulla...Gøy bare det. :D

Annonse

• 2 måneder senere...

Gratulerer!! Så bra med en god guttegjeng.

Har også 2 gutter og vet ikke hvem som er i magen nå. Termin i beg av sept.

Har denne gang vært noe uggen/kvalm i motsetning til de to andre svangerskapene...og har kanskje en litt annerledes følelse for dette svangerskapet - MEN tror innerst innerst inne på gutt. For det er vel det vi kan:) Men det blir storveis hvis det blir en treerbande også:)

Lykke til med resten av svangerskapet. Og gled deg over Minsten:)

• 2 uker senere...

Jeg har også to gutter fra før. Har temin om fire uker og vet ikke kjønnet på nestemann. Selvfølgelig er jeg litt nysjerrig hvem som befinner seg der inne, men om det er en gutt eller jente spiller ingen rolle. Synes bare det er så vanskelig med guttenavn, ettersom jeg har brukt opp to fine navn. Alle svangerskap har egentlig vært fine og ganske like. Noe mer kvalm i starten denne gangen, men er ellers i fin form. Har/har hatt tutmage (typisk guttemage) med allle sammen.

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen! Jeg venter også gutt....er jo litt nysgjerrig på hvordan det er å ha gutt jeg da?! har egentlig bare erfaring med jente barn... og de er jo ofte rosa prinsesser som leker med barbie og andre dukker. Hva leker guttene deres med? Er de flinke til å aktivisere seg selv? Er det full fart hele tiden el kan gutter også leke rolig? :-)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...