Gå til innhold

Når fikk dere barn nummer ... ?

Gjest

Anbefalte innlegg

hei igjen....du...=O) =O)

synest du er flink jeg....jeg har ikke gruet meg noen ganger å begynne igjen i jobb med en beibi,det har alltid gått så fint,men det er fordi jeg vet pappen er hjemme med de andre,og så har han flere ganger i løpet av vakten min kommet med minsten,så jeg kan amme h*n i arbeidstiden,jobber bare 3 min fra hjemmet og det gjør han også,,,,så det funker så fint,alle på jobb gler seg så veldig når han kommer oppom med den lille .har stort sett begynt å jobbe igjen når den minste er rundt 7-8 mnd.

det som er store fordeler med att en av oss alltid er hjemme er att barna komer alltid hjem til en av foreldrene,hjem til ferdig middag m.m og de som er hjemme slipper å stresse opp og ut om morgenen i barnehage ,sfo m. grytidlig...vi kan gå å luffe i natt klær og morgen kåpe og kose oss med go frokost m.m leke,lese bok,bake boller,male,gå på tur osv mens de andre er på skolen m.m de som går på skolen er så flinke og står opp sjøl,spiser ,lager niste,kle på seg osv...så de ordner det meste ja...ellers når det er helg m.m så kan "vi foreldre" sove til 10-11 om vi vil for de store passer de minste,lager frokost,gir de mat.bytter bleie m.m så vi har det luxsus. med andre ord,veldig avslappet og inga stress,trenger kun litt extra tid om vi skal ut på noe alle m.m men med litt forberedelse så går alt så bra.e utrolig ka man venner seg til....

ellers ang negative komentarer så er de mange,men vi vet å "svare" igjen ,vi bryr oss ikke,det går inn ett øre og ut det andre,en e jo utrolig irritrerende att alltid så er det ennegativ sleng komentar som kommer både her og der...t.o.m fra nærmeste familie er det negativitet...det hele begynte med att når jeg skulle ha første mann så gikk jeg på hjelpepleien,sa da til mamma att jeg var gravid,var jo sååå gla og happy....men nei du...va det tid for det no då,jeg gikk jo på skole,hadde vi ikke hørt om prevensjon osv...men ho har no i seinere tid beklaga då.

ellers for hver vi skulle ha,har vi drøyd lengst mulig for å si det,noen ganger oppi 8 mnd,har likevell fått komentarer fra de att ,husk de skal oppdras,det er mye jobb,det er slitsomt,de koster osv...men no med de to siste har de ikke sagt noe,tror de ikke gidder.hahaha ellers så har hans foreldre og søsken alltid hatt komentarer...hallo skal dere befolke verden åleine....e det ikke nok snart osv osv.... ellers er det komentarer fra mine kolleger og hans kolleger...husk de koster penger...nei no må det bli stopp,no må du knipe att,skal han ikke sterilisere seg snart,de skal følges opp,de koste ,vi oppfører oss som kaniner osv osv fra hans jobb mobber de han med att vi er så mange,og ler av det -ja det er vel bare dette dere kan hoppe i seng,vi gjør vel ikke på anna,det finns prevensjon altså....e vi med i en sekt....skal vi åleine befolke jorden.jaja godt han har buss-lappen,kommer vel med når vi er så mange,,,unga ,unga unga....både her og der...........OSV OSV OSV

nei vett du hva...vi bryr oss ikke,men er heldigvid noen innimellom som er positive,så kjekt,syns det er topp stå på ,kozli osv...men de kan telles på nesten ei hånd...men vi har fortsatt sagt til mange att vi har lyst på 10,men iallefall en til,altså 9

synest vi er virkelig velsignet rett og slett,er egentlig overhode ikke noe selvfølge att man får mange barn og alle er friske og raske m.m bare det er en tanke vekker...vi er tross alt veeelig takknemlige,er ett under hver gang,,,utrolig stort att ett nydeligt velskapt barn kommer ut helt av intet liksom...ufattelig stort...hvilken gave.de er dyrebare alle og høyt elsket....

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Du har jo fortsatt noen år på deg når du er ferdig med utdannelsen. Folk har jo fått babyer når de har vært oppi 40-åra...

men er vel en slags prioriteringssak.. Når alt kommer til alt..

Selv var jeg 20(21 da ungen var 1,5 mnd) da jeg fikk nr.1 og kommer til å være 22 med unge nr.2..

Får se hva tiden bringer.. Synes det har vært vanskelig å takle ting ift penger i permisjonen, men begynner å godta det nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...