Gå til innhold

merker dere noe til puregon?

Anbefalte innlegg

ja, det er vell det eg lure på, eg merke fint lite å ingenting, hmm...

lurer på om det er normalt å ikke kjenne noe, føler folk skriver at d er vondt å at det skragler å div. såååå... har tatt det i 6 dager nå, hmm...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141235398-merker-dere-noe-til-puregon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt diverse hormoner, men ikke merket vedig mye av noen av dem. Men gonal-f følte jeg litt kribling i eggstokkene på begynnelsen, og litt sprengt i eggstokkområdet de siste dagene før uttak. Med puregon/menopur noe av det samme, kanskje litt mindre? Da jeg kun brukte menopur kjente jeg veldig lite, men da ble det ingen eggmodning heller.

Tror det er veldig individulet hva man kjenner, og ikke knyttet til preparat. Men antall egg har nok noe å si, jeg kjenner pcos-jenter som overproduserer egg og som svulmer opp i magen....

Lykke til, forresten.

Hei.

Jeg er i gang med min 2 runde nå. Er på sprøytedag 6 jeg også.

Gikk på Puregon sist, startet på 75ie. Hvis jeg husker riktg, var jeg stinn ganske kjapt. Derfor var jeg litt nervøs da jeg begynte forrige uke på dose 125 Puregon. Som sagt, er på sprøytedag 6, og kjenner ingen ting. Har pcos, så skal ha gode muligheter for å få mange egg. Skal på ul på ullevål i morgen, så er veldig spent:-) Håper det ikke stemmer med å ikke merke noe - mindre egg...

hekka, 16 egg, det er jo kanoooon mangen!! hihi :D

holder på med 150ie eg, hmm.. er det vekt,alder eller hva er det som avgjør hvor mye ie??

skal til ul. eg åg i morgen, hihi :)

atser på like mye som deg mss.16 ;)

Annonse

11 ble befruktet, men det jeg holder på med er pgd, dvs at jeg er bærer av en kromosomfeil og at vi gjør uttak og innsetting i Stockholm, da de gentester eggene for kromosomfeil. Til slutt endte det med at 2 var friske, så en del svinn kan man si...

Jeg holder til i Gjøvik. Du da?

åjsann, det var jo domt når du fikk ut såå mange egg!!

holder til haugesund, så nå va hu mor med opp slik eg ikke var alene på ul.

hadde bare tre store eggposer men har blitt satt opp på 175ie istedenfor 150, skal gå på det frem til mandag å ny ul på tiresdag :)

går d bra dr??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...