Gå til innhold

16+4 og UL i dag :-)

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Vi er kjempefornøyd med hvordan Ullevål følger oss opp etter fosterreduksjonen i Danmark. Vi hadde ny UL i dag (den 8. gangen vi så "lille sprell"!) og alt stod bra til. H*n lå ganske rolig, så det var lett for legen å måle hodeomkrets og studere hjerte, nyrer osv. Veldig godt å vite at alt er bra, særlig når jeg føler meg så lite gravid.

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei Snøfilla!

Gratulerer så mye med graviditeten. Det er ikke sikkert du husker meg for vi har vel ikke snakket så mye, men jeg har vært her siden 2003 mer eller mindre, og har etter hvert også født tre barn med hjelp fra riksen. Så vidt jeg husker har vel du også rukket en del på disse årene??? Var det ikke slik at du adopterte? OG så synes jeg at jeg leste at du var gravid med tvillinger. Skjønte av innlegget ditt at du hadde fått utført en fosterreduskjon? Det er litt av en historie mange av oss har etter hvert, og din er jo ganske spesiell - både på godt og vondt.

Jeg vil bare ønske deg lykke, lykke til videre. Det er ikke så ofte jeg er her inne lenger, men det hender jo.

Hilsen meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...