Gå til innhold

Skal tro om det er noe der...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, noen dager er jeg i så god form, at jeg lurer på om det er noe der! Så når jeg er kvalm, blir jeg på et vis glad, for da "føler" jeg vertfall noe :)

Jeg skal til legen på tirsdag, og håper jeg får høre hjerte, så jeg vet at alt er bra :) Vet at noen får det og andre ikke... Kanskje jeg kan ønske meg det? Det er jo ikke sikkert man kan høre det ennå? Er 8 uker i dag :)

En annen ting er at jeg faktisk har litt mage! Har sett flere som får mage tidlig.. å først tenkte jeg at jeg bare var oppblåst, men når jeg trekker inn magen, er det sannelig en liten kul der... hmmm.. kanskje det er flere en bare en spire?? Det ligger i slekta på begge sider, så det er jo en mulighet.... hehe.. blir en hard start i tilfelle :P hehe

Er det andre som har samme følelser som meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjenne livmoren når den kommer opp ved skambeinet. Som toppen på en håndball som titter oppom litt etter litt. :) Om du trykker litt så kan det være du klarer å kjenne til toppen på den alt nå, men tror kanskje det er litt tidlig enda.

Så før den tid er igrun magen du føler du har tarmer og annet som buler seg utover ;) Livmoren tar opp plassen det har hatt før så da er det fremmover som er eneste mulighet da.

Derfor folk gjerne føler seg litt oppblåst, og å dra inn magen er igrun vanskelig, siden det ikke er noe plass inni der ;) Men babyen gjemmer seg nok en liten stund til. Sist husker jeg den kom oppom i uke 11/12.

Skrevet

Ja, babyen er jo ikke større en ei morelle eller noe slikt, så det er nok ikke den som tar plass :P hehe... Men blir jo spennende når det begynner å vokse, og etterhvert føle noe inni der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...