Gå til innhold

Litt intimt spørsmål.. Men men! :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen av dere plaget med soppinfeksjon nedentil i svangerskapet? Jeg har søren hatt det i tre måneder nå.. Og canesten kuren tar det ikke! Holder på å klikke totalt til tider, og klør meg ihjel snart! :-( Er dette vanlig i svangerskapet, eller er jeg bare vanvittig uheldig? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visstnok veldig normalt i svangerskapet. Har hørt om flere med slike plager. Jeg har heldigvis sluppet unna. (Bank i bordet)

Skrevet

Huff, stakkar deg :( Finnes ikke no værre enn det der! Jeg var plaget en periode med det samme, men utenom graviditet, og fikk tips av legen om å skylde med eddikvann, siden Canesten alene ikke funket. Han tipset meg om å kjøpe en sånn "ballong" man bruker til å spyle ørene med. Men ville nå ha sjekket med legen om det er ok å gjøre når man er gravid... Men det hjalp alt altså :) Ettersom jeg har lest på nettet er det ganske vanlig med soppinfeksjoner i svangerskapet..... Men det er jo liten trøst... Lykke til :)

Skrevet

Legen min sa bare at jeg måtte fortsette med canesten, og så maste han om en tampong, dyppe den i naturell jougurt og vann.. Bla bla.. Skjønte ikke helt det.. Men men..

Jeg ringte nettopp på legevakten, de sa det var et alternativ, så jeg skal ned dit i morgen! Hvis ikke jeg bare prøver en canesten kur til da..

Er helt forferdelig dette.. Unner ingen det!

Skrevet

uff, det er bare HELT grusomt...

men jeg ville også tatt meg en tur til helsekosten og kjøpt melkesyretabletter. ofte kommer soppinfeksjoner av ubalanse i magen (candida)...

lykke til :)

Skrevet

Tampong dyppet i naturellyougert er også effektivt! Har prøvd det også- Jeg tror jeg prøvde alt som kunne prøves, også melkesyretabletter....

Men yougert lindrer veldig, selv om det er litt gris med det... Så hadde puttet på en sliten joggebukse ;) og lagt meg på sofaen ;) Så har du god grunn til å ligge å slappe av også !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...