pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 7. januar 2010 #1 Del Skrevet 7. januar 2010 Har klar å holdt meg ganske rolig fram til nå...har prøvd å tenke positivt....holder på å sprayer... skal begynne på sprøyter på tirsdag....nå har jeg fått totalt panikk... holder på med mitt 2. forsøk.. 1. forsøk endte i en MA og samtidig ble jeg veldig dårlig etterpå med en kraftig infeksjon i den ene egglederen... nå begynner tankene å vandre... og det er totalt kaos i hodet mitt... alt barer farer igjennom hodet mitt alt jeg skal igjennom framover... spray, spøyter.. utttak,... ja alt på en gang... sist klarte jeg iallefall tenke et steg omgangen... nå tenker jeg alt på en gang... nå er jeg rett og slett livredd... jeg livredd for at jeg ikke skal klare å ta sprøtene på tirsdagen...selv om jeg skal få noen andre til å sette de på meg... sprøyteskrekken min fikk seg en syk knekk på sykehuset.. og jeg håper jeg skal klare det... og så er jeg livredd for uttaket....hva om jeg får en ny betennesle.. ny innleggelse.. ny operasjon... alt er bare blitt så mye verre denne gangen... jeg ser rett og slett ikke positivt på noe... jeg er bare livredd for alt .... hvordan skal dette gå??? jeg trodde kansje jeg var mer forberedt denne gangen... men det føles virkelig ikke sånn ut ... sorry for at dette ble et veldig sytete innlegg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141234884-n%C3%A5-har-redselen-tatt-meg-jeg-er-rett-og-slett-livredd-for-dette-fors%C3%B8ket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. januar 2010 #2 Del Skrevet 7. januar 2010 hei kjære deg...først en klem:) ikke så alt for mye jeg kan si men...det er jo overhodet ikke rart at du reagerer .....innerst inne er du sikkert redd for en reprise og det er jo helt logisk at du føler spør du meg... personlig tror eg sjansene for akkurat det er veedlg små.tror du ikke?sånn ihelt innerst inne ihvertfall....*smiler til deg* vet ikke hva jeg kan si annet enn at her er det jo bare å få ut alt du sitter inne med.... har full froståelse for at du er litt redd nå...uff får vondt av deg... vi får holde følge ok?jeg kommer hakk i hæl vettu;)sånn ca ihvertfall.. *klappe på hodet å sier at dette går så bra skal du se* klem men vi følger hverandre ok?jeg er litt etter deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141234884-n%C3%A5-har-redselen-tatt-meg-jeg-er-rett-og-slett-livredd-for-dette-fors%C3%B8ket/#findComment-141234980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. januar 2010 #3 Del Skrevet 7. januar 2010 den nederste linjen skulle ikke være med:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141234884-n%C3%A5-har-redselen-tatt-meg-jeg-er-rett-og-slett-livredd-for-dette-fors%C3%B8ket/#findComment-141234991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 7. januar 2010 takk for trøstende ord tøysekroppen ja du har rett i det at eg er livredd for at det skal skje igjen... jeg håper du har rett i at sjansene er små for det.. men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med det... for de har egentlig ikke funnet helt ut hvorfor jeg fikk den betennelsen... sykehuset mente det skyldes ivf behandlingen at jeg ikke har tålt den... mens klinkken mente det mest sannsynlig ikke var det... aner ikke hvem jeg skal tro på... det kunne være aborten og.. jeg gikk lenge med noe dødt inni meg... jeg klarte ikke velge om jeg skulle ta pillene eller utskrapningen...for det kom ikke ut av seg selv... men sykehuset sa de jeg burde ta pillene... jeg tok sånne piller hjemme.. en sykt smertefull opplevelse.. jeg hadde så vondt at jeg spydde.. samtidig besvimte jeg på badegulvet ...tankene på alt det vonde kommer tilbake nå... på sykehuset sa de at alt var ute når jeg var på kontoll der etter en uke... men så etter et par uker får jeg innmari vond... og føler meg elendig i form... så når jeg var til legen.. så tok de crp på meg som viste ca 50 noe som tilsa det var infeksjon... legen mente alt muligens ikke var ute. for det var ikke alt de kunne se på ul sa han... og han ville ta gu på meg.. når han kjente på meg skrek jeg nesten... og det var rett på sykehuset... og de så to store baller på eggstokken min... skjønte med en gang at dette ikke var bra når det var 3 spesialister som skulle se på meg.. samtidg så ville de legge meg inn med en gang... og det syke er at de sa at sånne store poser på eggstokken kan ikke komme så fort ..alt var helt fint på ul ca 2 uker før dette....for det tok lang tid å vokse seg så store sa de... men her var hokkus pokkis så var de der liksom.. men det jeg merket i den perioden var at det var akkuratt som om medisinene hadde gjort pcoen min mye værre... ta feks hårveks.. sykt ekkelt.. jeg fikk skog på bena på under en uke og så fort vokser det ikke til vanlig asså... så nye sykt har skjedd her... så jeg lurer på om det er ivf medisinene jeg... men jeg er ingen spesialist så jeg vet ikke... og da vet jeg ikke hvor det bærer denne gangen.... jepp vi må holde følge tøysekroppen... jeg må bare ta meg sammen... for ALT skal gå bra denne gangen!!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141234884-n%C3%A5-har-redselen-tatt-meg-jeg-er-rett-og-slett-livredd-for-dette-fors%C3%B8ket/#findComment-141235243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå