Carina har to små gull Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Mista 2 ganger, en gutt i uke 19 for snart et år siden. Og på nytt en MA i uke 8 i november. Har en veldig ro i meg denne pp og tar det som det kommer. Er i el uka mi nå. Kan dere se en ny graviditet på meg??? Er født 160181 Han 020479 Takker så masse for svar
Carina har to små gull Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2010 ingen som vil prøve seg??
monca*84*j12 Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Føler mye usikkerhet rundt deg altså...Du får barnet ditt! Det er jeg sikker på .. og graviditet i år.. Jeg trur jeg kan snevnre det inn innen første halvdel av 2010... Er du gift eller forlovet? Om ikke trur jeg din kjære går i gifte tanker.. Han er veldig glad i deg mannen din! Lurer forresten på om du bruker pergo eller noe? kan hjelpe! Bedre egg.. Lykke til
Carina har to små gull Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 Jøss giftemål Nei vi er ikke gift eller forlovet. Har ikke snakka så mye om det heller. Har bare ei mor som maser fælt. Men er jo en drøm å kunne gå opp kirkegulvet da. Hadde vært stas . Det eneste jeg bruker er progersteronkrem. Tenkte jeg skulle bruke bidronninggele, men det får være tilo evt neste pp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå