Gå til innhold

Ruger for aller aller aller siste gang....flere fra uke 1?

Anbefalte innlegg

Ja for å dra enda en "Riksen historie" så kom jeg inn til ul (skulle også da sette inn i naturlig syklus) - den samme mannlige legen som før omtalt sa at - "dette ser bra ut, du kan komme til innsett om 2 dager" - jeg sa da "skal jeg ikke få utslag på el-test først????" -"Åååå, har du ikke tatt medisiner du?" Snakk om. Hadde jeg vært en smule dum og ikke erfaren i dette så hadde jeg vel bare troppa opp om 2 dager da og satt inn egg, eller det hadde blitt oppdaga at man ikke kunne sette inn men da var jo allerede egget tint.... Som du sier Lie, det kreves på Riksen at man følger med en del selv, det minste man kan gjøre som lege er å kikke på det siste arket i journalen før pasienten kommer inn. Samme legen ga meg også en resept på el-sprøyte en gang jeg skulle ha naturlig fordi det kunne være kjekt osv. Ingen av de andre legene har gitt meg resept på el.sprøyte. Jeg tenker at dersom ikke el.testen slår ut så har man ikke el den måneden, og jeg vil tro at slimhinnen er optimal de mnd. og på den dagen det er naturlig el. Jeg har opplevd varierende på el-testene, utslag på alt fra dag 12-16. Sitter også her og lurer litt på om mine 2 MA kanskje kunne vært unngått hadde jeg bare fortsatt på progestan. Men sånt blir man jo sprø av å tenke på....

Veldig rørende faktisk at så mange av dere heier på meg nå, får håpe det har effekt :-)

Fortsetter under...

Hei Søskenhåp, vil bare si at jeg virkelig håååååper så sterkt at dette skal gå veien for deg nå!!!! Vi har jo kjempet samtidig her inne vi, men jeg er jo som en "rookie" å regne med mine skarve 4 ivf og 3 aih..!

Du må være så sterk som har orket dette her! men det er jo utrolig hvor sterke jenter kan være, og ikke minst STA,hehe..:) Mennene våre hadde aldri fikset det!

Når skal du teste??

Jeg heier på deg med armer og bein i tidenes båtmannsknop!:)

Stor klem,

Tusen takk for det frk bulle. Ja jeg hadde nok ikke greit 12 innsett uten resultat, men så har vi jo Edvartsen og han er jo den største motivasjonen til å holde på, men nok er nok så vi gir oss etter dette uansett. Tester tirsdag 19. Nå har jeg over hodet ingen symptomer så er ikke akkurat positiv - men jeg er rolig og ikke stressa. Forhåpningene mine i utgangspunktet er ikke akkurat høye. Prøver å tenke da at "fest deg hersens egg" osv ;-)

ønsker deg masse lykke til Søskenhåp for Edvart, har fulgt med deg litt i det skjulte;o) jeg skulle gå på progestanstøtte fram til uke 9 om jeg ble gravid, jeg holder til på haukeland, men jeg snakket med dem og fikk lov å fortsette til uke 12, nå er jeg da 11+3, er en ekstra trygghet for min egen del, så jeg hadde nok gjort dette med eller uten legens godkjenning...hadde en ma i aug i fjor og jeg også tenker en del på om den kunne vært unngått om jeg hadde fortsatt på støtten..men det vil en aldri få svar på...

håper jeg får se et positivt resultat av deg på testdagen, det fortjener du nå!!*klem*

Jeg hadde heller ingen symtomer denne gangen Søskenhåp, så ikke gi opp å tenke posetivt.

Jeg leser alle historiene her om riksen, og kjenner meg virkelig igjen. 1 gang ble det gjort ivf på eggene mine da det skulle gjøres icsi. Det var jo tragisk. Bare et egg ble befruktet av 10. ble ikke gravid på det.. 2 forsøk ble det gjort icsi og 8 av 14 egg ble befruktet. Legen rotet med min journal og skrev på feil, det var sykesøster som oppdaget dette. ble gravid men mistet . 3 forsøk mistet jeg også, men det værste da var at legen stresset sånn med innsett og jeg ble omtrent kasta ut før jeg fikk på meg klærne. jeg hadde spørsmål ,men han tok seg null tid , sa bare nå tar du bare med disse papirene og snakker med sykesøster om det er noe, lykke til...ja ja da var det ikke bare meg som følte det sånn, Håper indelig du tester posetivt!! Hausken sier progestan til uke 12, så du kan trygt bruke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...