Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hans?

Jeg likte det ikke først men nå vurderer jeg og dama å bruke det. Vi tenkte første å bruke Hens (et dansk navn) men vi fant ut at det var altfor på jorde. Hva synes dere er finest? Hans eller Hansiel? Hansiel høres jo litt femi ut, gjør det ikke? Jeg vil at gutten skal ha et maskulint navn. Jeg håper ikke Hans høres femi ut også........ Hva synes dere om Hans Tommy? Eller er Hans fint alene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141234185-hva-synes-dere-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg at det enkle ofte er det beste, og dermed Hans og ferdig med det.

Skulle dere ha dobbeltnavn synes jeg Hans Kristian er klassisk og fint.

Hans Tommy hørtes litt "belastet" ut, og når det gjelder Hansiel eller Hens, så liker jeg generelt ikke navn som høres ut som de er diktiet opp, liker mer staute, solide navn..

Men, her har man jo veldig forskjellig smak, så bli ikke fornærmet. Det er bare min mening :-)

Hans er KULT, sterkt, klassisk og altfor lite brukt! Hans Tommy blir litt corny, synes jeg. Hans er stilig alene egentlig. HVIS du vil ha dobbeltnavn - gjør det klassisk! Hans Kristian er en god idé, men det kan fort bli litt i overkant dansk kanskje? Hans Ludvig? Hans Jakob? Hans Andreas? Hans Magnus? Hans Marius?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...