førstegang...1 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er i uke 10+2 og vi skal om noen uker fortelle det til familie og venner. Er det dumt siden jeg ikke har tatt UL og dermed ikke kan vite om ting er som det skal? Jeg føler liksom at alt er bra og føler ikke behov for å dra bare for å være helt sikker. Skal dermed vente med ultralyd til uke 17-19. Men kan jeg være trygg med å fortelle nyheten om noen uker?
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Du må selvfølgelig gjøre det som føles riktig for deg, men synes det er godt gjort å vente så lenge som dere har for å fortelle!! Jeg er 5+1 og hele verden vet! Alt er sikkert i det skjønneste orden, så ser ikke behovet for å vente enda lenger eller ta tidlig UL før dere forteller, hvis ikke dere vil da Kan tenke meg dere gleder dere masse til å fortelle nyheten!! Har dere tenkt å fortelle på en 'morsom' måte?! Lykke til videre!
førstegang...1 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Ja, jeg synes det er godt gjort at vi har holdt oss jeg også. Jeg har sagt det til min beste venninne, og sambo har sagt det til sin mor og hans beste venn. Nå klarer vi snart ikke vente lenger. Vi får snart besøk av familien hvor de skal få se den nye leiligheten vi har flyttet inn i, og kommer til å fortelle det da. Prøver å finne en morsom måte å si det på, men har ikke kommet på noe bra enda. Takk for svar, og lykke til med deg også
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 det e mange artige måter å si det på... Hvis du har omvisning i leligheten kan du jo si: og her er barnerommet vi snart skal ta i bruk! eller du kan skrive på det på baderomsspeilet... Vi fortalte det til svigers med en pakke under juletreet.... det var veldig spesielt det og men glae blei de!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 med kommende storebror sa vi det i uke 9, da ga vi sånne besteforeldre sjokolader til dem, og det gjorde stor lykke. denne gangen så hadde vi en pakke til storebror under juletreet, det bel stor oppstandelse, også i middagsbesøk på 1. juledag hadde han på seg en genser det står storebror på...hehe det tok over 40 min før dem registrerte det, men da var det full jubel=) vi mistet i sommer så familie har vært litt på tå hev rundt oss, men vi valgte likevel å si det ca like tidlig, er 10+3 i dag=) masse lykek til=)
Jippiajajee Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Det er virkelig ikke dumt! Har ikke hatt noen tidlig UL på noen av de tre barna mine og har alltid sagt det rundt uke 10-12:) Lykke til:)
førstegang...1 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2010 Tusen takk for svar. Gleder oss masse til å fortelle nyheten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå