tingeling78 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Ser fullstendig grusom ut på håret og trenger farge og klipp. Var hos frisøren i november og fikk rødskjær i håret som så veldig fælt ut. Skulle gi seg etter noen vask, så jeg var tålmodig (litt for lenge). For så var jeg plutselig gravid med laber form, men nå i uke 9 har jeg virkelig en hårkrise Ville dere farget håret? Gjorde det forrige gang men var mye lengre på vei. Vet ikke om det har noe å si.
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Dette lurer jeg og på.... Skal stripe/bleke mitt da... Lurer på om det kan være skadelig, spesielt nå så tidlig i svangerskapet...
:) ! Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Har sett at det er mange som har spurt inne på forumet her om det før. De sier det ikke har noenting å si! Jeg spurte også frisøren min, fortalte han situasjonene. Han sa også at det var ikke skadelig. Var visst anderledes før i tiden, med andre typer farger eller noe.. Jeg har ihvertfall tatt sjansen, og kommer til å farge meg igjen i løpet av noen uker
hegeno Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Frisørene sier stor sett det er greit. Grønn hverdag anbefaler det ikke. Om man er usikker kan man jo også spørre frisørene etter hårfarge som ikke inneholder 'giftstoffer'. Selv kommer jeg ikke til å bruke vanlig hårfarge mens jeg er gravid.
bringebærsnipp Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 "ekspertene" mener det skal være ufarlig. Er ikke lenger veldig farlige stoffer som ammoniakk i hårfarge lenger. Jeg kommer til å farge det, men tørr ikke bleke, synes det er så sterkt, så blir skeptisk.
nr1-juli<3 Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Jeg fortalte det til frisøren min.. hun sa det gikk greit. Evt fare er at fargen ikke blir helt som den skal.. men hun sa det var sjelden det skjedde. Jeg tok hvertfall lyse foliestriper, har farget mørkt hår, og de ble veldig fine, var ca 10 uker da:)
iok med sønn <3 Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Hmmm... dette med farging har jeg virkelig aldri tenkt på at kan vær skadelig for barnet?? Men jeg og fikk helt kaos på håret! Shampooen som jeg har vært sååååååå sykt fornøyd med, ble helt feil, så heldigvis har jeg en venninne som er frisør, så hun fant en bra shampoo Så da ble det vertfall litt bedre Huska mamma farga håret når hun var gravid for 12 år siden Hvordan kan det skade fosteret egetlig? Kan man ikke jobbe som frisør da, å farge hår om man er gravid??
Dros Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 har selv farget håret, og fikk beskjed om at det var helt ufarlig...
tingeling78 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2010 Takk for mange svar:) Da skal jeg bestille meg time og få orden på håret
<3Mamma til 3 <3 Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 heisann=) jeg jobber som frisør og er gravid å det går bare godt =)) Så farg håret jenter , med god samvittighet
Monique8 Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Jeg aner ingenting om hvorvidt det er skaldelig eller ikke, men det jeg har fått høre (fra frisører og) er at man kan ikke vite hvordan resultatet blir når man er gravid.
Vargmamma Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 Det er ikke akkurat bra for oss fra før, så jeg ville ikke ha farget håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå