Gå til innhold

Noen andre lesbiske i 20- årene som forsøker assistert befruktning??

Anbefalte innlegg

Selv er jeg 24 år, og er igang med assistert befruktning ved Stork. Min partner og jeg hadde vårt første forsøk med inseminasjon ved Stork i midten av des. 09. Dette hadde dessverre negativt utfall. Særlig jeg tok dette tungt, og har hatt en tøff og vanskelig jul. Min partner har 3 barn fra før (hun er 16 år eldre enn meg), som har vært store deler av julen sammen med oss. Jeg tror på en måte at dette har gjort det enda tøffere for meg.. Vet ikke helt hvorfor, og vet at det ikke er greit å "skylde" på dem.. Men det har hvertfall vært en tanke jeg har hatt.

Det går imidlertid bedre for min del nå, og vi har blitt enige om å forsøke på nytt ved Stork klinikken i jan. 2010. Er optimistisk :)

Jeg blir litt opphengt i statistikken rundt antall forsøk som gjennomsnittlig trengs ift. alder. Men jeg håper at statistikken er høyere for meg pga. min lave alder... På Stork sidene viser statistikken at for kvinner under 34 er sjansen 24% (hvis jeg husker riktig). Men er den noe høyere for meg siden jeg er 24!? Orker ikke tanken på at jeg skal igjennom dette mange ganger...

Derfor er jeg nysgjerrig på om det finnes flere på min alder her inne som forsøker assistert befruktning??

Fortsetter under...

Hei

På donor egg/sæd-forumet er det mange, både single og lesbiske i samme situasjon som deg. Mange som bruker Stork.

Og som 24-åring har du alle odds med deg :-)

Tusen takk for støttende tilbakemeldinger!! :)

Vet at det er veldig mange kvinner der ute som har vært igjennom dette uttallige ganger, og at jeg ikke har noen grunn til å "klage", men synes det er tøft likevel!

Er glad for at jeg registrerte meg på barnimagen.no, dere er veldig flinke til å støtte hverandre her inne!! Takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...