Gå til innhold

bidronningele..forts.:)

Anbefalte innlegg

altså nå er jeg på bli ravid forum at noen bruker dette der også med hell:)

men de bruker bare fram til el...hmmm..me vi som har ivf/icsi osv vi kna vel bare ta de hele veien vel???

mener det er det eg har blitt fortalt men ble usikker gitt...vi har jo ikke el før sprøyten blir satt...så logisk sett så kan vi vel bare bruke de hver dag vel?

må bare forsikre meg hehehe:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141233348-bidronningeleforts/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:))

ja sant det virker logisk...? vi satser på det vi:) det er nok det jeg har blitt fortalt men man blir jo så usikker på alt i disse tider..........

mener å ha lest at det skal gjøre det lettere for egget å feste seg også..man hører jo så mye forskjelig...så kanskje man kan ta dte fram til test dato?????

noen!!!!!????:)

Jeg tror ikke det er farlig å bruke den hele syklusen. Sist mnd (utenfor forsøk) tok jeg den fra 1. syklusdag og fram til el. Da visste jeg jo når jeg hadde el siden jeg satte el-sprøyte. Etter el startet jeg på Wild Yam. Å gjøre det på denne måten, var et tips fra en homeopat som har jobbet endel med infertile. Hvis man bruker bidronninggele for å øke fruktbarheten (da ved å øke mengden og kvaliteten på eggene), er det jo spes fra mens til el man har nytte av den;-)

ja den ser jeg håpefull...:)

så du mener den har liten nytte etter at vi har tatt ut alle de MANGE PERFEKTE EGGENE som vi skal få denne gang? hihi;))

hmmm...får no se hvordan det ser ut på ul...veeldi spent på denne gangen her asså:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...