Ainahel1 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hei hei =) Jeg er nå på dag 30... (2dager over ikm) testet positiv på graviditetstest på syklusdag 14(?!!!?) tok feil av g-test og el-test...men begge var positive,samme dag hadde jeg liten blødning..bare pittelitt ene gangen jeg var på do. har nå testet...men får bare positive el-tester,g-testen var negativ... :S tok pergo time fra syklusdag 4 til syklusdag 8... (var gravid for 4år siden..men da slo det alldri ut på g-test...men mistet i sa i uke 10 ) håper noen har noen gode råd eller vet noe
Ainahel1 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2010 har nå fått brev fra gyn på sykehuset... og han bekreftet el denne mnd og vi har hadt mye sex... :D (karnsje el testene som har blitt positiv di 3 sist dager er graviditet??) krysser fingrene og håper jeg:D klem =D
Ainahel1 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 *SYMPTOMER* -ømme bryst (hovne melke kjertler) -stikking i livmor/eggstokk -tett i nesen -trøtt og sliten -strekking i lyskene -fryser lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå